  • Data: 2010-05-22 16:21:46
    Temat: Re: TVN Warszawa w DVB-T
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    cholere ci warszawski program w całej PL?

    > Jakieś uczulenie masz?
    > Ja tylko zapytałem, dostałem odpowiedź, więc teraz już wiem.
    > Po co takie nerwowe reakcje.

    A zrozum, że jeszcze wpadną na pomysł, żeby wrzucić ten program do DVB-t w
    całerj PL skutecznie obniżając bitrate innych programów.

    > A TVN Warszawa jest FTA na satelicie, więc nie chodziło mi o dostęp do
    > tego programu.

    To po cholere pytasz, przeciez tam nie ma polskiej piłki noznej :) Upominasz
    sie o kolejnego zapychacza? Z jednej strony irytuje cię TVN HD, a z drugiej
    pytasz o TVN Wawa.

    Jingiel