  • 1. Data: 2010-09-07 10:06:54
    Temat: TVN Turbo- prowadzacy Jazde polska
    Od: "GK" <g...@o...pl>

    Kiedys myslalem ze Wlodzimierz Zientarski po prostacku prowadzi programy
    motoryzacyjne. Ale jak zobaczylem tego pozera z kolczykiem w TVN Turbo, co
    nam przekazuje takie wazne rady o kierowaniu samochodem... Wlodzimierz do
    piet mu nie dorasta.

  • 2. Data: 2010-09-07 10:47:47
    Temat: Re: TVN Turbo- prowadzacy Jazde polska
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "GK" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nam przekazuje takie wazne rady o kierowaniu samochodem... Wlodzimierz do

    A mnie się właśnie taki styl podoba.
    Sztywniaków co to nawijają jakby kij od szczotki połknęli (w stylu Bravo
    Girl) nie cierpię.

  • 3. Data: 2010-09-07 14:57:30
    Od: MK <6...@i...pl>

> [...]
    > motoryzacyjne. Ale jak zobaczylem tego pozera z kolczykiem w TVN Turbo,
    > co nam przekazuje takie wazne rady o kierowaniu samochodem...

    Jeszcze styl jak styl ... rzecz, można powiedzieć, gustu. Mnie zawsze
    powala zawartość merytoryczna tego programu. Prowadzący (Jakub jakiśtam)
    potrafi długie minuty nawijać o rzeczach oczywistych i banalnych w
    zamyśle parafrazując jedno stwierdzenie po 10 razy, owijając w bawełnę
    ile tylko się da. A jego naukowe wywody tyczą się zwykle tego że
    kierownice należy trzymać oburącz albo sposobów ustawiania fotela kierowcy.

    Chociaż zarówno styl jak i właśnie przekaz uzależniony jest od targetu...

    pozdrawiam, MK

  • 4. Data: 2010-09-08 06:20:30
    Od: "GK" <g...@o...pl>

    Masz racje. Ale humor moze byc prostacki albo nie. Porownaj sobie do Top
    Gear. Prowadzacy Polska jazde to cwaniaczek ktoremu sie wydaje ze jest
    mistrzem kierownicy i wszystko wie. I jak napisal MK, z tego programu mozna
    sie dowiedziec informacji typu, ze jak sie nie zapnie pasow to sie wyleci
    przez szybe podczas zderzenia.

  • 5. Data: 2010-09-08 08:14:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Masz racje. Ale humor moze byc prostacki albo nie. Porownaj sobie do Top
    > Gear. Prowadzacy Polska jazde to cwaniaczek ktoremu sie wydaje ze jest
    > mistrzem kierownicy i wszystko wie.

    Może nie wyłapałeś przekazu?
    Ja to inaczej odbieram, jako program prowadzony z przymrużeniem oka.
    Odcinek o melepetach drogowych jest moim ulubionym. ;-)

  • 6. Data: 2010-09-08 20:01:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 Sep 2010 16:57:30 +0200, MK <6...@i...pl> wrote:

    >Chociaż zarówno styl jak i właśnie przekaz uzależniony jest od targetu...

    Ten człowiek był (jest?) instruktorem nauli jazdy, stąd pewnie te
    głupie nawijki. Teraz chyba udziela się w jakiejś szkole doskonalenia
    jazdy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280