  • 11. Data: 2011-04-04 23:22:01
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Koszt wymiany samego bloku silnika w Alfie boxerze (1.4) oscylował koło 9
    > tys.
    > 10 lat temu.
    >
    > A Ty mówisz o wymianie całości.

    zwróć uwagę że nie twierdzę kategorycznie,
    na dzień dzisiejszy silnik krótki 2.0 D w ASO Opla to 20kzł, natomiast
    kompletny silnik bez alternatora 1.9D 150KM (ten z Fiata) to 40kzł,

    brat

  • 12. Data: 2011-04-04 23:32:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-04 23:15, Cavallino pisze:

    > To jakiś szyfr?

    Short czyli tzw krótki silnik o oznaczeniu B205 czyli 2 litrowe turbo od
    saaba.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2011-04-04 23:36:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Apr 2011 22:10:12 +0200, megrims wrote:
    >Właśnie oglądam TNV Turbo i zapodają, że facet ma 2 letnie
    >auto A3 2.0TDI, przejechał 100 kkm. Poszła mu pompa oleju
    >motoryna się zatarła i zaproponowali mu naprawę za 40
    >kPLN. Czy to nie jakieś jajca? Przecież wiadomo od zawsze,
    >że obecnie nie opłaca się naprawiać takich silników.

    Ale Audi powinno sie poczuwac.
    Przez 2 lata to w zasadzie bezplatnie :-)

    >Inna sprawa, że nie wierzę, że facet nie czuł, że coś jest
    >nie tak. Że silnik głośniej chodzi, że puka itp.

    Lampka sie swiecila ?
    Nie ? serwis pewnie mowi ze tak ma byc :-)

    >Kiedyś komuś z rodziny w VW Passat 1.8T korbowód wylazł
    >bokiem, to wymiana silnika ze wszystkim zmieściła się w 4000.

    Ale czy tak latwo znalezc silnik do dwuletniego Audi ?

    J.

  • 14. Data: 2011-04-04 23:48:13
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Właśnie oglądam TNV Turbo i zapodają, że facet ma 2 letnie
    > auto A3 2.0TDI, przejechał 100 kkm. Poszła mu pompa oleju
    > motoryna się zatarła i zaproponowali mu naprawę za 40
    > kPLN. Czy to nie jakieś jajca?

    Znowu ?
    Poczytaj o silnikach BLB, tylko ze to troche starsze.

    sz.

  • 15. Data: 2011-04-05 00:18:31
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Kiedyś komuś z rodziny w VW Passat 1.8T korbowód wylazł
    > bokiem, to wymiana silnika ze wszystkim zmieściła się w 4000.

    Niestety nie czuć.... za pierwszym razem :)

    -zarzynany silnik leganzy 2.0 (brak oleju) nie było nic czuć, do momentu
    kiedy nie ostygło i nie zaczęło walić mocno.
    problem w tym że jak tak wali w lancii to ona jedzie "nic jej nie jest"
    a w leganzie korba wychodzi bokiem. i lancia wali na ekran "low oil".
    leganza to na ekranie mogła mieć mapę lub tv tylko ;)

    -skrzynia biegów tez brak oleju też nie do końca czuć (też leganza)

    -jazda safrane z przegrzanym silnikiem czuć dopiero jak łapie
    co którąś iskrę, ale komp wcześniej da znaka.

    ale myślę ze za 2 lub max trzecim razem się to wyłapie, w następnym
    takim samym aucie ;) w innym nie :)

    tak 40k pln to dużo, a czy to nie jest wartość 2 letniego a3 ?
    wymiana chyba powinna być tania bo to proste i tanie auta są.

    pozdrawiam.

  • 16. Data: 2011-04-05 06:03:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-04 23:01, to pisze:
    > begin megrims

    > Jak już poczuł to raczej było za późno... pomyśl. ;)

    Masz racje

  • 17. Data: 2011-04-05 06:06:17
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-04 23:21, Armen Van Buran pisze:

    > Żadne jajca. Redaktor powiedział, że to auto klasy premium,
    > a tu wiadomo.... musi kosztować :)

    Koledze wyszła korba w półtorarocznym Evo X. Ponieważ w ASO
    stwierdzono, że data programowania komputera nie była zgodna
    z datą produkcji auta (przez pół roku latało z Chip'em na
    400 KM) to wypieli się na gwarancje. Propozycja nowego
    silnika: ponad 100.000 PLN :D.

    Udało się kupić silnik w rozbitego auta i od razu poszło
    pod młotek.

  • 18. Data: 2011-04-05 07:16:25
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > silnika: ponad 100.000 PLN :D.
    >
    > Udało się kupić silnik w rozbitego auta i od razu poszło

    Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 19. Data: 2011-04-05 08:07:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-05 06:06, megrims pisze:

    > Koledze wyszła korba w półtorarocznym Evo X. Ponieważ w ASO
    > stwierdzono, że data programowania komputera nie była zgodna
    > z datą produkcji auta (przez pół roku latało z Chip'em na
    > 400 KM) to wypieli się na gwarancje.

    I słusznie. Niech idzie do tych co chipowali.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 20. Data: 2011-04-05 08:35:30
    Od: "Wojtek" <w...@l...plll>

    Widzisz.. ostatnio się tak porobiło że jak wyswietli się na zegarach
    komunikat że coś nie tak z ciśnieniem, to klient myśli hmm... znowu się
    czujnik popsuł, i jedzie sierota dalej. Nie rozumię takiego postępowania!, a
    trafiło mi się już takich kilku z BLB na pokładzie. W audi jest to tak
    zrobione że jak cisnienie ucieknie to masz około 10 do 15 sekund jazdy i
    wyskakuje stosowny komunikat na desce. Obrabia się jedne gówniany wałek i
    gniazdo w wale. Ale gość raczej sam jest sobie winien że go ubił na amen.
    Kiedyś jak w zasranym np. polonezie zapaliła się kontrolka i wskaźnik
    pokazał brak ciśnienia to ludzie potrafili reagować, dziś mylą płyn
    spryskiwaczy z olejem a kolor czerwony z żółtym. za dużo tego!. Najlepiej
    jak by silnik gasł i po sprawie...

    --
    wojtek