  • Data: 2010-05-06 09:54:00
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hrtqf7$6uj$2@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-05-06 08:44, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Wybacz, ale nigdzie tak nie napisałem, a nawet chyba i przy wyjątkowo złej
    > woli nie dało by się niczego co napisałem naciągnąć do tego co napisałeś w
    > pierwszym akapicie cytatu.

    Nie wiem... albo ja jestem debilem, albo Ty zupełnie nie pamiętasz tego, co
    piszesz.

    Post źródłowy:

    "[..] fakt przyjęcia mandatów przez 2 kierowców (chyba w okolicach Kartuz)
    za przejazd przez linię jednostronnie
    przekraczalną po skończeniu wyprzedzania [...] Moim zdaniem nie było w tym
    przypadku
    podstawy do wypisania mandatu."

    Twój bełkot, którego nie rozumiem:

    "No to polecam odmówić przy najbliższej okazji, ale pod warunkiem, że nie
    przeczytasz ze zrozumieniem tego: "z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu
    na położony *przy* *linii* *przerywanej* pas ruchu zajmowany przed
    wyprzedzaniem"

    Wybacz - ale wszystko w tej wypowiedzi na to wskazuje, że zgadzasz się z
    Policjantami, którzy nałożyli mandat. Mylę się?

    Jurand.