eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWDRe: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Wed, 12 Jan 2011 18:54:07 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 37
    Message-ID: <igkq1p$9nd$8@news.net.icm.edu.pl>
    References: <1...@f...googlegroups.com>
    <iggtkg$72m$5@inews.gazeta.pl> <igh371$l46$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <igh5ao$ij$1@news.onet.pl> <ighip9$e2l$1@news.onet.pl>
    <ighktm$g50$1@inews.gazeta.pl> <ighljd$hbr$1@inews.gazeta.pl>
    <igj488$46j$2@news.net.icm.edu.pl> <igk418$gs6$4@inews.gazeta.pl>
    <igknfl$9nd$1@news.net.icm.edu.pl> <igknic$hj1$1@inews.gazeta.pl>
    <igknrj$9nd$3@news.net.icm.edu.pl> <igkouf$m6g$2@inews.gazeta.pl>
    <igkpe4$9nd$7@news.net.icm.edu.pl> <igkpnc$o2k$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1294855033 9965 89.78.83.170 (12 Jan 2011 17:57:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jan 2011 17:57:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <igkpnc$o2k$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341901
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-12 18:51, kamil pisze:
    > On 12/01/2011 17:43, Filip KK wrote:
    >> W dniu 2011-01-12 18:38, kamil pisze:
    >>
    >>> Zaczelo sie od jazdy w zakrecie, teraz mamy wyjscie z zakretu z dobrze
    >>> ustawionym autem. Ustawiajac FWD na wyjsciu tez mozesz cisnac w podloge
    >>> i to pomoze.
    >>>
    >> Po to jest napęd na tylnej osi a na przedniej sterowanie, żeby bez
    >> problemu postawić auto bokiem przed zakrętem. W przednim napędzie musisz
    >> ZABLOKOWAĆ tylne koła, żeby postawić go bokiem w zakręcie.
    >
    > Wcale nie musisz.
    >
    Żeby pokonać 270, musisz. :)

    >> Teraz mamy jazdę w zakręcie:
    >> FWD - mniejsza sterowność, mniej możliwości, podsterowność
    >> RWD - większa sterowność, więcej możliwości, nadsterowność
    >
    >>> Nie zrozum mnie zle, od lat jezdze AWD i leje na wyzszosc jednego
    >>> uposledzonego napedu nad innym uposledzonym napedem, ale troche sie
    >>> zapedzasz w teoriach po prostu. Zwlaszcza, ze kilka mocnych FWD mialem,
    >>> ze szperami i bez, i mozna tym szybko pojechac.
    >>>
    >> Szybko, nie oznacza szybciej. Szpera w tylnym napędzie wymiata każde FWD
    >> bezdyskusyjne.
    >
    >
    > Ale nadal nie rozumiem, jak to sie ma do faktu jazdy przecietnego
    > kapelusza po przecietnej drodze? Bo caly czas o tym rozmawiamy w tym
    > watku, a ty wyskoczyles z driftowaniem 1000KM jako potwierdzenie
    > upadajacej tezy.
    >
    Zdecyduj się w takim razie, to Ty wyskoczyłeś z Focusem RS ze szperą i
    BMW z 3,5 litrową benzyna, takimi autami kapelusze nie jeżdżą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: