eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWDRe: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Data: 2011-01-12 18:51:40
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 12/01/2011 17:43, Filip KK wrote:
    > W dniu 2011-01-12 18:38, kamil pisze:
    >
    >> Zaczelo sie od jazdy w zakrecie, teraz mamy wyjscie z zakretu z dobrze
    >> ustawionym autem. Ustawiajac FWD na wyjsciu tez mozesz cisnac w podloge
    >> i to pomoze.
    >>
    > Po to jest napęd na tylnej osi a na przedniej sterowanie, żeby bez
    > problemu postawić auto bokiem przed zakrętem. W przednim napędzie musisz
    > ZABLOKOWAĆ tylne koła, żeby postawić go bokiem w zakręcie.

    Wcale nie musisz.

    > Teraz mamy jazdę w zakręcie:
    > FWD - mniejsza sterowność, mniej możliwości, podsterowność
    > RWD - większa sterowność, więcej możliwości, nadsterowność

    >> Nie zrozum mnie zle, od lat jezdze AWD i leje na wyzszosc jednego
    >> uposledzonego napedu nad innym uposledzonym napedem, ale troche sie
    >> zapedzasz w teoriach po prostu. Zwlaszcza, ze kilka mocnych FWD mialem,
    >> ze szperami i bez, i mozna tym szybko pojechac.
    >>
    > Szybko, nie oznacza szybciej. Szpera w tylnym napędzie wymiata każde FWD
    > bezdyskusyjne.


    Ale nadal nie rozumiem, jak to sie ma do faktu jazdy przecietnego
    kapelusza po przecietnej drodze? Bo caly czas o tym rozmawiamy w tym
    watku, a ty wyskoczyles z driftowaniem 1000KM jako potwierdzenie
    upadajacej tezy.





    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: