eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo › Re: TVN Turbo
  • X-Received: by 10.157.46.207 with SMTP id w73mr162307ota.13.1491388632504; Wed, 05
    Apr 2017 03:37:12 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.46.207 with SMTP id w73mr162307ota.13.1491388632504; Wed, 05
    Apr 2017 03:37:12 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!y18no4536260itc.0!news-out.google.com!j72ni3454itb.0!nntp.
    google.com!y18no4536257itc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 5 Apr 2017 03:37:12 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1l1me2ztk0my5$.1tabjxvjun543.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.99.27;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.99.27
    References: <58de4b92$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <obqagg$j5k$1@usenet.news.interia.pl>
    <58e0e74a$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <1d0ap3nfds2tl.mz10rbfgoomq$.dlg@40tude.net>
    <58e24b2c$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...net>
    <58e365e4$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <1l1me2ztk0my5$.1tabjxvjun543.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: TVN Turbo
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 05 Apr 2017 10:37:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603081
    [ ukryj nagłówki ]

    To Polonezy mialy takie same skrzynie biegow. Roznica byla w srodku w przelozeniach a
    nie z gqbarytami, rozstawem srub roznych itp. Plyta podlogowa w miejscu gdzie jest
    skrzynia jest taka sama od momentu jak 125p dostal wajche zmiany biegow w podlodze.
    Pierwsze licencyjne mialy wajche przy kierownicy. Roznily sie skrzynie od fiata i
    poloneza jeszcze tym ze w polonezowskiej byla inna obudowa tylna bo wsadzili do niej
    inny mechanizm zmiany biegow. Ale to z technicznego punktu widzenia bylo kosmetyka.
    Jedynym utrudnieniem przy zamianie skrzyn bylo zdobycie elementow wygluszajacych i
    tapicerki. I z tego powodu wynikala niechec warsztatow do zamian skrzyn biegow.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: