  • 11. Data: 2010-07-09 17:38:10
    Temat: Re: TVN: Dziś wpadka Komorowskieog - kamizelka na lewo
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2010 23:20:43 +0000 (UTC), Jakub Malec napisał(a):

    > W poprzedniej wersji Komorowski utrzymywał (TVN24), że
    > Komorowski ubrał na lewo, bo nie chciał reklamować firmy. Sztab i Komorowski
    > ma wyborców za ćwierciołków, którzy kupią wszstko - co sztab powie. Jest kilka
    > wersji niezdaniego ubrania kamizelki prawo na lewo przez Komorowskiego,

    Nie ma kilku wersji. ja wierze jednej - wierze swoim uszom.
    a ty wierz sobie w co chcesz,,,, i tak masz zryte pod beretem an tyle ze
    nikt ci nie udowodni ze czarne jest czarne a biale jest biale

    --
    Mark

  • 12. Data: 2010-07-09 19:38:45
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Po prostu gdyby Komorowski nie chciał reklamować firmy budującej autostradę,
    > to Komorowoski zdjąłby kask.

    On byl na budowie. Zgodnie z przepisami BHP tam nie mozna biegac bez kasku.

    > Dlaczego Komorowski w czasie wizytowania autostrady miał ubraną kamizelkę na
    > lewo? Oto dlaczego. Sztab wyborczy utrzymuje, że "Komorowski ubrał kamizlekę
    > na lewo, aby przyniosła mu szczęście"

    I dlatego na lewa strone mieli ubrane kamizelki rowniez ludzie jemu
    towarzyszacy ?
    http://terytorium.net/zdjecia-ilustracyjne/album/541
    /Nowe-Marzy-Bronislaw_Komorowski_Ostatni_dzien_kampa
    nii_prezydenckiej_Autostrada_A1

  • 13. Data: 2010-07-10 01:19:09
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    Ja już wiem dlaczego partia PO mimo afer ma takie wysokie poparcie. Wyborcy PO
    to grupa o specjalnych cechach mentalnych. Nie są one zbyt wysokich lotów.
    Zresztą jak cała Polska wyśmiewana na zachodzie. Już teraz rozumiem, dlaczego
    Polacy są wyśmiewani. Kiedyś tego nie wiedziałem.

    Komorowski uważa wyborców za ćwierćciołków, sprzedaje jakiś przypadkowy tekst,
    ukrywa prawdę, dziennikarz nie pyta jakoś o nową świecką tradycję A.D. 2010
    ubierania kamizelki na lewo na szczęście, jakieś reklamy, a jest kask, a mógł
    go ściągnąć - jest granie głupa, a wszyscy, że to prawda. No to, jak już ktoś
    nie potrafi analizować tak prostych zdarzeń i ma bałwana za bóstwo, no to
    szalej królestwo idiotów.

  • 14. Data: 2010-07-10 01:24:28
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    Zobacz tutaj w delegacji Komorowskiego jest w marynarce nie ma kamizelki:
    http://tinyurl.com/343pms7

    Więc jak się jeszcze nie gubisz w tych wyjaśnieniach, to konkluzja jest taka ,
    aby jak twierdzi Komorowski nie reklamować, mógł Komorowski nie zakładać
    kamizelki.

    Zobacz tutaj Grabarczyk gwiazdorzy na budowie w garniturze. Asystent ma ręce
    za plecami. "Ja tutaj też nic nie muszę robić"
    http://pl.tinypic.com/r/35hhhcg/3

    Komorowski ma dbałość o szczegóły, chciał wytworzyć na potrzeby wyborów
    socjotechniczny obrazek w TV, jestem jednym z robotników - nie wizytatorem. To
    by mi spadło." Ilu jest wyborców wizytatorów? Ale z nalaną pospolitą twarzą
    zlewał się z robotnikami i przez to nie dobrze się kadrował w TV.
    (Prezetacja/Piotr Tymochowicz) Więc z odwróconymi kamizelkami udało się
    wypośrodkować między wizytującym ważniakiem a robotnikiem - "Ja tu pracuję,
    nie wizytuję." To była duża wpadka Komorowskiego z ubraniem kamizelki prawo
    na lewo. Claunowanie w TV odpowiedziami i opowiadanie wymijających gniotów.

    A po tej dyskusji widać, że może. (Ciemny lud to kupi.)

  • 15. Data: 2010-07-10 01:26:27
    Temat: TVN: "Hamulec Ręczny" PO
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    Zobacz - jak sztab Komorowskiego przebrał Straż Miejską:
    http://www.tvn24.pl/28377,1663863,0,1,hamulec-reczny
    ,fakty_wiadomosc.html

  • 16. Data: 2010-07-10 07:39:55
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Zobacz tutaj w delegacji Komorowskiego jest w marynarce nie ma kamizelki:
    > http://tinyurl.com/343pms7

    Przeciez obok Komorowskiego idzie Grabarczyk, ktory... ma rowniez
    kamizelke na druga strone.
    Slepy jestes ?

    Tutaj to widac jeszcze lepiej.

    http://terytorium.net/zdjecia-ilustracyjne/photo/889
    2/B__Komorowski__Nowe_Marzy_Most_Autostradowy_MA91_2
    010_07_02

    > Więc jak się jeszcze nie gubisz w tych wyjaśnieniach, to konkluzja jest taka ,
    > aby jak twierdzi Komorowski nie reklamować, mógł Komorowski nie zakładać
    > kamizelki.

    Byles kiedys na jakiejs powaznej budowie ?
    Tam wymogi BHP to min. kamizelka + kask.

    > Zobacz tutaj Grabarczyk gwiazdorzy na budowie w garniturze. Asystent ma ręce
    > za plecami. "Ja tutaj też nic nie muszę robić"
    > http://pl.tinypic.com/r/35hhhcg/3

    A u was murzynow bija... To zdjecia zupelnie z innej wizyty innego dnia.
    Nic nie majacej wspolnego z Komorowskim.

  • 17. Data: 2010-07-10 22:12:43
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 10 lipca 2010 03:19, Jakub Malec wyraził następujacą opinię:

    > ... jest granie głupa, a wszyscy, że to prawda. No
    > to, jak już ktoś nie potrafi analizować tak prostych zdarzeń i ma bałwana
    > za bóstwo, no to szalej królestwo idiotów.

    Uspokój się, kampania wyborcza już się skończyła ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 18. Data: 2010-07-12 02:47:54
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    > A u was murzynow bija... To zdjecia zupelnie z innej wizyty innego dnia.
    > Nic nie majacej wspolnego z Komorowskim.

    Czy ty masz pewnego rodzaju zaburzenia poznawcze?

  • 19. Data: 2010-07-12 02:52:07
    Od: "Jakub Malec" <d...@N...gazeta.pl>

    > nikt ci nie udowodni ze czarne jest czarne a biale jest biale

    A uważasz, że swoim zachowaniem Komorowski wykorzystał robotników?