  • 11. Data: 2010-03-18 20:46:51
    Temat: Re: TV plazmowy
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja uważam, ze czas plazm się skończył. LCD bardzo sie rozwinely.

    a kontrast, katy, kolory?
    tylko nie pisz, ze plazmy zuzywaja wiecej energii...

    czekam az ta przestarzala dupiasta technika lcd
    kopnie z polobrotu w kalendarz i wejda jakies oledy
    czy cos, co bedzie bardziej ludzkie niz to zas*ane lcd:
    tn - szybka, ale kiepawe katy i kontrast
    *va - swietny kontrast, dobre kolory, ale na smuzy
    ips - jeszcze nie mialem, ale po doswiadczeniach z tn i pva "sie boje"

    ps
    tak, mam tv lcd, bo nie bylo mnie stac na dobra plazme :P

  • 12. Data: 2010-03-18 20:50:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Reklamowke jakas ogladam .. LG plazmowy 42" 1600zl.

    pewnie nawet nie hd-ready tylko jakies 1024 x 768,
    oczywiscie w 16:9, hehe :)

    > Wydaje mi sie ze to chyba tanio?.

    ale konkretnie co tanio?
    napisales tyle, ze nic tylko elaboratami sypac...

  • 13. Data: 2010-03-18 22:12:00
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Reklamowke jakas ogladam .. LG plazmowy 42" 1600zl.
    > Wydaje mi sie ze to chyba tanio?.
    > Teraz takie ceny, czy nikt juz nie zaplaci wiecej za plazme niz za
    > porownywalny LCD ?
    > A swoja droga - co lepsze - lcd czy plazma ?

    Bo LG to shit jest... a procz tego pewnie cale 5 szt mieli w promocji.
    Plazma lepsza, na LCD obraz jest nienaturalny, kolory sa przejaskrawione -
    do kreskowek i MTV sie nadaje.

    50" Panasonic ma 540 W a samsung 65" 650 W - sa to wartosci max .

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-03-18 22:52:48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-18 21:50, Q pisze:

    > pewnie nawet nie hd-ready tylko jakies 1024 x 768,
    > oczywiscie w 16:9, hehe :)

    Taka rozdzielczość to już HD Ready. Poczytaj sobie listę wymagań na logo
    "HD Ready": minimum 720 linii obrazu, wejście komponentowe, wejście
    HDMI/DVI z HDCP i proporcje ekranu 16:9. Piksele nie muszą być kwadratowe.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2010-03-19 09:07:03
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    m wrote:

    > Zależy, co dla Ciebie ważne
    > Ja uważam, ze czas plazm się skończył. LCD bardzo sie rozwinely.

    czas LCDków jeszcze się nie zaczął, obraz na LCDku z źródła analogowego ( z
    kórego korzysta 75% ludności tego kraju) jest koszmarny i tylko niewidomi
    mogą go oglądać.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 16. Data: 2010-03-19 10:40:58
    Od: "Mamba" <z...@p...onet.pl>

    Witam.

    Od niedawna cieszę się plazmą FullHD Samsunga 50" z seri 650.

    - jakość obrazu - wyśmienita
    - powidoki są ale znikaja same
    - powłoki przeciwodblaskowe w tym modelu są doskonałe - telewizor wisi
    naprzeciwko okna i daje się w dzień bez problemu oglądać (poprzednio na
    kineskopowym Phillipsie 32" cięźko było oglądać).
    - sygnał z dekodera c+ HD oglądam w przypadku kanałów nie HD przez
    eurozłącze - dużo lepszy obraz niż przez HDMI
    - obraz z BR Pioneer-a - żyletka.
    - zużycie prądu - zauważalnie więcej, chociaż w trybie max oszczędzania
    energii moc pobierana wacha się od 60 do 110 W, bez tego trybu zużycie przy
    białym ekranie sięga 330W (mierzone miernikiem Energy metter 2500)

    Rafał

  • 17. Data: 2010-03-19 18:39:37
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    J.F. wrote:
    > Reklamowke jakas ogladam .. LG plazmowy 42" 1600zl.
    >
    > Wydaje mi sie ze to chyba tanio?.
    >
    > Teraz takie ceny, czy nikt juz nie zaplaci wiecej za plazme niz za
    > porownywalny LCD ?

    Duzymi krokami nadchodza tanie LCD z podswietleniem led dlatego
    zwykle podswietlane swietlowkami musza sie wyprzedac aby nie zalegaly
    pozniej w magazynach -
    spadly ceny klasycznych LCD a poniewaz plazma zawsze byla tansza to ceny
    plazmy tez musialy spasc
    aby proporcje byly zachowane

    > A swoja droga - co lepsze - lcd czy plazma ?
    > Poboru mocy nie podali :-)

    Z punktu widzenia serwisowego czesto plazmy psuja sie zaraz po gwarancji
    (duze moce tam sie wydzielaja ; moduly zaprojektowane sa jak zwykle "na
    styk" a naprawy drogie
    Niejednemu bylemu wlascicielowi plazmy slowa ZSUS czy YSUS przywoluja
    niemile wspomnienia :)

  • 18. Data: 2010-03-21 10:37:28
    Od: m...@o...pl

    Faktycznie te różnice ostatnio uległy zatarciu.

  • 19. Data: 2010-03-21 11:13:53
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-19 19:39, Przemek pisze:

    > Z punktu widzenia serwisowego czesto plazmy psuja sie zaraz po gwarancji
    > (duze moce tam sie wydzielaja ; moduly zaprojektowane sa jak zwykle "na
    > styk" a naprawy drogie

    Jakoś Panasonic nie boi się bezpłatnie przedłużyć gwarancji z 2 do 5 lat.

    MD