  • 1. Data: 2010-03-18 09:26:35
    Temat: TV plazmowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Reklamowke jakas ogladam .. LG plazmowy 42" 1600zl.

    Wydaje mi sie ze to chyba tanio?.

    Teraz takie ceny, czy nikt juz nie zaplaci wiecej za plazme niz za
    porownywalny LCD ?

    A swoja droga - co lepsze - lcd czy plazma ?
    Poboru mocy nie podali :-)

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-03-18 09:36:30
    Temat: Re: TV plazmowy
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Reklamowke jakas ogladam .. LG plazmowy 42" 1600zl.
    >
    > Wydaje mi sie ze to chyba tanio?.
    >
    > Teraz takie ceny, czy nikt juz nie zaplaci wiecej za plazme niz za
    > porownywalny LCD ?

    Rynek się nasyca, zbyt siada, narzędzia się zamortyzowały.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2010-03-18 09:50:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Reklamowke jakas ogladam .. LG plazmowy 42" 1600zl.
    >
    > Wydaje mi sie ze to chyba tanio?.

    A sprawdziles rozdzielczosc itp.?

    > Teraz takie ceny, czy nikt juz nie zaplaci wiecej za plazme niz za
    > porownywalny LCD ?

    A to na pewno - plazmy byly z reguly tansze.

  • 4. Data: 2010-03-18 10:09:49
    Od: "m" <...@n...pq>

    > A swoja droga - co lepsze - lcd czy plazma ?

    Zależy, co dla Ciebie ważne
    Ja uważam, ze czas plazm się skończył. LCD bardzo sie rozwinely.

  • 5. Data: 2010-03-18 10:17:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości

    > Zależy, co dla Ciebie ważne
    > Ja uważam, ze czas plazm się skończył. LCD bardzo sie rozwinely.

    Jasnosc/kontrast tez?

  • 6. Data: 2010-03-18 10:25:12
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Jasnosc/kontrast tez?

    Zależy co kto lubi. Kazde rozwiązanie ma wady
    Ja nie cierpię oglądac TV w zupełnych ciemnościach (wtedy brak czerni w LCD
    dokucza).
    Ja nie znoszę oglądac okna w szybie, a w plazmach to mankament, jak mi się
    otoczenie odbija w szybie jak w lustrze - wole matowy plastik na LCD.
    Czy ma być Full HD 1920x1080 czy może byc mniej (za tym idą zwykle dodatkowe
    własności,, gniazdka) zalezy od wybierającego.
    Albo tanio, przestarzale, albo drożej perspektywicznie.
    Czas gwarancji tez ma znaczenie, bo kto bedzie naprawiał TV za kilka lat?

  • 7. Data: 2010-03-18 10:30:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zależy co kto lubi. Kazde rozwiązanie ma wady
    > Ja nie cierpię oglądac TV w zupełnych ciemnościach (wtedy brak czerni w
    > LCD dokucza).

    Jak sie przyzwyczaisz to nigdy nie dokucza, a faktem jest, ze plazma ma tu
    przewage (niezaleznie od oswietlenia).

    > Czy ma być Full HD 1920x1080 czy może byc mniej (za tym idą zwykle
    > dodatkowe własności,, gniazdka) zalezy od wybierającego.

    Oczywiscie, moze byc i VGA - tylko co to ma rzeczy, piszemy o parameytrach
    nie o sklonnosci do kompromisu.

    > Albo tanio, przestarzale, albo drożej perspektywicznie.
    > Czas gwarancji tez ma znaczenie, bo kto bedzie naprawiał TV za kilka lat?

    Taa, juz wiem wszystko - mysle, ze EOT.

  • 8. Data: 2010-03-18 10:39:32
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Oczywiscie, moze byc i VGA - tylko co to ma rzeczy, piszemy o parameytrach
    > nie o sklonnosci do kompromisu.

    Skoro wymieniony parametr jest dla Ciebie ważny, to dokonałeś wyboru i masz
    plazme.
    Ja zmieniałem kineskopowy na LCD, bo mnie w plazmowe nie zachwyciły.

    http://www.hdtv.com.pl/forum/inne/16409-plazma-czy-l
    cd-czytac-1wszy-post-plasma-czy-lcd-plazma-vs-lcd-pl
    asma-vs-lcd.html

  • 9. Data: 2010-03-18 10:42:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Skoro wymieniony parametr jest dla Ciebie ważny, to dokonałeś wyboru i
    > masz plazme.

    Nie mam plazmy, polecam jakis kurs z dyscypliny myslenia.

  • 10. Data: 2010-03-18 13:07:12
    Od: Jan Górski <g...@o...pl>

    > Reklamowke jakas ogladam .. LG plazmowy 42" 1600zl.
    > Wydaje mi sie ze to chyba tanio?.

    Ostatnio kupilem plazme Panasonica 42'' HDReady za 2kzł i jestem
    bardzo zadowolony. Oglądam (jeśłi już, a rzadko generalnie ) kablówkę
    analogowo. Tutaj obraz z LCD wygląda paskudnie. Jak masz dobre źródło,
    to lepiej LCD, plazmy fullHD mają zestaw wentylatorów ( pewnie na
    początku to nawet będzie chodziło cicho ), a to już mi się źle kojarzy
    z oglądaniem wieczorem. Wydaje mi się też, że są bardziej prądożerne,
    z tym, że w plazmach moc jest zależna od jasności, a w LCD tej
    zależności nie ma, chyba, że z podświetleniem LED (te są droższe). To
    było omawiane w osobnym wątku kiedyś.
    Czas reakcji może być problemem i to też było omawiane. W/G niektórych
    jednak żaden problem, niektórzy widzą smużenie w tańszych modelach, a
    współczynniki publikowane przez producentów mogą namieszać w głowie i
    trudno też do nich dotrzeć.

    > Teraz takie ceny, czy nikt juz nie zaplaci wiecej za plazme niz za
    > porownywalny LCD ?

    Z tego co patrzyłem, np komputronik, to tak rzeczywiście jest. A tylko
    niewiele firm poszło w plazmy. m.in. Panasonic.