  • 21. Data: 2012-01-09 09:00:33
    Temat: Re: TV naziemna cyfrowa a komputer
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:jee4ro$a9r$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Artur(m)" napisał w wiadomości grup
    >
    > Żaden tuner komputerowy nie dekoduje. Przekazuje on surowy strumień
    > programowi (splash lite, vlc, totalmedia, blaze, progdvb, dvbdream, altdvb
    > itp). i już program zajmuje się wszyystkim.

    Nie będe się zakładał, bo interesuje mnie to na razie mało,
    ale widywałem, H264 dekoder sprzętowy w tunerze
    ...nie będę się zakładał.

    Artur(m)

  • 22. Data: 2012-01-09 18:24:46
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Nie będe się zakładał, bo interesuje mnie to na razie mało,
    > ale widywałem, H264 dekoder sprzętowy w tunerze

    No chociażby te podłączane do Euro-SCART.
    Przecież stary Rubin nie zdekoduje MPEG-4 ;)

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2012-01-09 19:53:15
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "qwerty" <q...@p...fm> Odpowiedz na news:je3qoh$bi1$1@inews.gazeta.pl:

    > Użytkownik "Adramelech" napisał w wiadomości grup
    >
    > WandTV ma normalny wtyk antenowy.

    > Z tego co widzę to IT9135.

    Tyle że sprzedawca nie odpowiada na meile, no i uzbieralo mu się sporo
    negatywów w ostatnie dni, wiec poszukam kogoś innego.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 24. Data: 2012-01-10 06:58:59
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    W dniu 05.01.2012 11:59, Remek pisze:
    > To znaczy do czego nic nie ma? Widziałem juz kilka takich Twoich wpisów i
    > nie rozumiem ich. Kupiłem kilka lat temu TV przywieziony z Niemiec DVBT
    > MPEG2 i d... blada. Nie mogę oglądać naszych kanałów cyfrowych. Ma więc to
    > znaczenia, czy sprzęt dekoduje MPEG2, czy MPEG4?

    Zazwyczaj tuner podaje "surowy" strumień do zdekodowania - tym zajmuje
    się już sam komputer, obsługa MPEG-4 to już wtedy tylko kwestia
    odpowiedniego oprogramowania.

    pozdrowienia,
    shadow

  • 25. Data: 2012-01-10 11:14:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Remek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > MPEG2 i d... blada. Nie mogę oglądać naszych kanałów cyfrowych. Ma więc to
    > znaczenia, czy sprzęt dekoduje MPEG2, czy MPEG4?

    To przeczytaj jeszcze raz. Dyskusja jest o tunerach _do komputera_.
    To oprogramowanie zajmuje się dekodowaniem dźwięku i obrazu.
    Telewizor to zupełnie co innego. Tam nie zainstalujesz kodeków itp. Twój tv nie
    ma odpowiedniej mocy obliczeniowej, aby zdekodować mpeg-4.

  • 26. Data: 2012-01-14 07:28:09
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Adramelech <a...@t...nie.ma> Odpowiedz na

    > "qwerty" <q...@p...fm> Odpowiedz na

    > Tyle że sprzedawca nie odpowiada na meile, no i uzbieralo mu się sporo
    > negatywów w ostatnie dni, wiec poszukam kogoś innego.

    Jednak zaryzykowałem i kupiłem. O dziwo działa;)

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d