  • 11. Data: 2012-01-05 09:32:35
    Temat: Re: TV naziemna cyfrowa a komputer
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur(m)" napisał w wiadomości grup
    > Jak kupisz, to koniecznie podziel się uwagami.
    > Za tę cenę, wydaje sie, że nie może działać:).

    Czemu ma nie działać?

  • 12. Data: 2012-01-05 09:33:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Adramelech" napisał w wiadomości grup
    > Na oko ma normalne wejście anteonowe (czekam na odpowiedź sprzedawcy).

    WandTV ma normalny wtyk antenowy.

    > Szkoda tylko że nie wiadomo na jakim to czipie siedzi.

    Z tego co widzę to IT9135.

  • 13. Data: 2012-01-05 09:45:39
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "Artur(m)" napisał w wiadomości grup
    >
    > Czemu ma nie działać?

    Bo dobre i tanie jest, jak mi wiadomo,
    - tanie wino:).
    ...choć sam mam opiekacz jakiejś firmy Holden
    kosztował cos ok 60 plnów. Każdy inny zaczynał się od
    120 zł. Działa, odpukać, do dziś. Może to ta sama firma
    robiąca tanio i dobrze:).

    Artur(m)

  • 14. Data: 2012-01-05 10:59:57
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "qwerty" napisał:

    > Tylko dvb-t. Kodowanie nie ma nic do tego...

    To znaczy do czego nic nie ma? Widziałem juz kilka takich Twoich wpisów i
    nie rozumiem ich. Kupiłem kilka lat temu TV przywieziony z Niemiec DVBT
    MPEG2 i d... blada. Nie mogę oglądać naszych kanałów cyfrowych. Ma więc to
    znaczenia, czy sprzęt dekoduje MPEG2, czy MPEG4?

    Remek

  • 15. Data: 2012-01-08 09:46:03
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Użytkownik "_ąćęłńóśźż." napisał w wiadomości grup
    > Nowe (i kilkuletnie) notebooki mają odpowiednią kartę graficzną.

    Mam ten tuner USB od n'ki i laptop z procesorem Celeron B800 (2x 1,5GHz,
    wbudowana grafika Intel HD2000) spokojnie odbiera.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2012-01-08 10:33:42
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Też poproszę, jak będzie działać Tobie, to tez kupię.
    Z którego nadajnika odbierasz (PKiN? Raszyn? inny?)?

    -----

  • 17. Data: 2012-01-08 13:20:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.01.2012 10:45, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Bo dobre i tanie jest, jak mi wiadomo,
    > - tanie wino:).
    Tanio to na ebayu kupisz! O ile wiem, to urządzenie tylko łapie sygnał
    cyfrowy i podaje go na usb, resztę robi komputer.

    ToMasz

  • 18. Data: 2012-01-08 18:18:47
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    ja kupiłem taki wewnętrzny:
    http://allegro.pl/i2038699331.html

    analog działa piknie cyfry jeszcze nie testowałem
    najważniejsze dla mnie to że śmiga w win7 x64

  • 19. Data: 2012-01-09 07:16:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "GRAG" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > ja kupiłem taki wewnętrzny:
    > http://allegro.pl/i2038699331.html
    >
    > analog działa piknie cyfry jeszcze nie testowałem
    > najważniejsze dla mnie to że śmiga w win7 x64

    Nie dekoduje MPEG-4

    Artur(m)

  • 20. Data: 2012-01-09 07:27:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur(m)" napisał w wiadomości grup
    > Nie dekoduje MPEG-4

    Żaden tuner komputerowy nie dekoduje. Przekazuje on surowy strumień programowi
    (splash lite, vlc, totalmedia, blaze, progdvb, dvbdream, altdvb itp). i już
    program zajmuje się wszyystkim.