  • 1. Data: 2010-11-23 19:48:09
    Temat: TV na ścianie
    Od: "Kamilo" <K...@W...pl>

    Witam! Myśllę, żeby po remoncie mieszkania powiesić TV plazam 50" na ścianie
    i stąd pytania do:
    -na jakiej wysokości wieszać TV? Rozumiem, że będzie trochę wyżej niż stałby
    nastoliku, ale nie zamierzam podnosić głowy do góry :)
    -czy wieszak musi być uchylny, czy wystaczy płaski nieuchylny, wtedy będzie
    chyba bliżej ściany
    -gdzie i jak wtedy trzymacie sprzęt typu DVD i amplituner?
    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-11-23 20:39:42
    Temat: Re: TV na ścianie
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-23 20:48, Kamilo pisze:
> [...]
    > -na jakiej wysokości wieszać TV? Rozumiem, że będzie trochę wyżej niż
    > stałby nastoliku, ale nie zamierzam podnosić głowy do góry :)

    to powieś na takiej żebyś nie musiał podnosić, skoro nie chcesz

    > -czy wieszak musi być uchylny, czy wystaczy płaski nieuchylny, wtedy
    > będzie chyba bliżej ściany

    czy bedziesz potrzebował odchylać czy nie ?

    > -gdzie i jak wtedy trzymacie sprzęt typu DVD i amplituner?

    w lodówce - wybacz a gdzie mam trzymać ? czy powieszenie tv powoduje że
    amplituner czy inne sprzety doznają jakiś cudownych zmian ?

  • 3. Data: 2010-11-23 20:48:09
    Od: "Kamilo" <K...@W...pl>

    (...)
    > to powieś na takiej żebyś nie musiał podnosić, skoro nie chcesz

    Wybacz, ale nikt Cię nie prosił żebyś odpowiadał w ten sposób.
    Jeżeli uważłeś, że pytanie było głupie (choć pytałem jak to robicie)
    to trzba było nie odpowiadać....
    A tak to powiem wg przysłowia: Nie ma głupich pytań, ale są głupie
    odpowiedzi :)

  • 4. Data: 2010-11-23 21:02:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Kamilo pisze:
> [...]
    > to trzba było nie odpowiadać....
    > A tak to powiem wg przysłowia: Nie ma głupich pytań, ale są głupie
    ja mam TV prawie pod sufitem, bo oglądam na leżąco. Amplituner - jak
    nazłość w kuchni, ale nie podłączony, bo wystarczą mi głośniczki z TV.
    Twoje pytania skeiruj raczej do wróżki
    ToMasz

  • 5. Data: 2010-11-23 21:11:31
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-23 20:48, Kamilo napisal (a):
> [...]
    > -na jakiej wysokości wieszać TV? Rozumiem, że będzie trochę wyżej niż
    > stałby nastoliku, ale nie zamierzam podnosić głowy do góry :)

    Środek ekranu na wysokości wzroku. Czyli nisko. Ja powiesiłem trochę za
    wysoko i strasznie mnie to w*****.

    > -czy wieszak musi być uchylny, czy wystaczy płaski nieuchylny, wtedy
    > będzie chyba bliżej ściany

    Jeśli powiesisz na wysokości wzroku to niepotrzebny Ci uchylny. TV może
    wtedy przylegać do ściany.

    > -gdzie i jak wtedy trzymacie sprzęt typu DVD i amplituner?

    W szafce pod wiszącym TV. Oczywiście odpowiednio niskiej. Weź też
    poprawkę na głośnik centralny, lepiej żeby był pod TV.

  • 6. Data: 2010-11-23 21:54:00
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-23 21:48, Kamilo pisze:
    > (...)
    >
    > Wybacz, ale nikt Cię nie prosił żebyś odpowiadał w ten sposób.

    Nia napisałeś w jaki sposób ...

    > Jeżeli uważłeś, że pytanie było głupie (choć pytałem jak to robicie)
    > to trzba było nie odpowiadać....

    To grupa dyskusyjna

    > A tak to powiem wg przysłowia: Nie ma głupich pytań, ale są głupie
    > odpowiedzi :)

    Ja nie napisałem że pytanie jest głupie, ja ci odpowiedziałem przecież

  • 7. Data: 2010-11-23 21:55:00
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Kamilo nadaje:
    > A tak to powiem wg przysłowia: Nie ma głupich pytań,

    Nie doceniasz siebie ;-)

  • 8. Data: 2010-11-24 15:44:49
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]

    > w lodówce - wybacz a gdzie mam trzymać ? czy powieszenie tv powoduje że
    > amplituner czy inne sprzety doznają jakiś cudownych zmian ?

    Czy na swoje pytanie zadane w osobnym wątku spodziewasz się równie
    konstruktywnych odpowiedzi?

  • 9. Data: 2010-11-25 14:57:46
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 23-11-2010 o 20:48:09 Kamilo <K...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > będzie chyba bliżej ściany
    > -gdzie i jak wtedy trzymacie sprzęt typu DVD i amplituner?

    Można tu zastosować 2 szkoły.
    1. Inżyniersko matematyczna - środek optyczny ekranu na wysokości oczu
    widza, także chyba najzdrowiej dla wzroku
    2. Doświadczalna - stawiamy jak najbliżej ściany i podkładamy różnego
    rodzaju przedmioty mające za cel regulację tymczasową wysokości, liczą się
    subiektywne odczucia. Osobiście mam na ścianie w sypialni vis'a'vis łóżka
    32", metoda z pkt. 1 nie sprawdziłaby się, bo najwygodniej ogląda się w
    pozycji półleżącej, metodą 2 wysokość od powierzchni użytkowej łóżka
    ustaliłem na ok 70 cm do pkt środkowego ekranu, w efekcie uzyskałem kąt ok
    15 st.

    --
    Piotr

  • 10. Data: 2010-11-26 18:04:17
    Od: h...@p...onett.pl

    "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał(a):

    >W szafce pod wiszącym TV. Oczywiście odpowiednio niskiej. Weź też
    >poprawkę na głośnik centralny, lepiej żeby był pod TV.

    wg standardu nad