    From: "[MF] PL" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV na ścianie
    Date: Tue, 23 Nov 2010 22:11:31 +0100

    2010-11-23 20:48, Kamilo napisal (a):
    > Witam! Myśllę, żeby po remoncie mieszkania powiesić TV plazam 50" na
    > ścianie i stąd pytania do:
    > -na jakiej wysokości wieszać TV? Rozumiem, że będzie trochę wyżej niż
    > stałby nastoliku, ale nie zamierzam podnosić głowy do góry :)

    Środek ekranu na wysokości wzroku. Czyli nisko. Ja powiesiłem trochę za
    wysoko i strasznie mnie to w*****.

    > -czy wieszak musi być uchylny, czy wystaczy płaski nieuchylny, wtedy
    > będzie chyba bliżej ściany

    Jeśli powiesisz na wysokości wzroku to niepotrzebny Ci uchylny. TV może
    wtedy przylegać do ściany.

    > -gdzie i jak wtedy trzymacie sprzęt typu DVD i amplituner?

    W szafce pod wiszącym TV. Oczywiście odpowiednio niskiej. Weź też
    poprawkę na głośnik centralny, lepiej żeby był pod TV.