  • Data: 2010-01-05 11:09:58
    Temat: Re: TV jako drugi monitor
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół napisał(a):

    > Jakbyś nie patrzył, ponad 90% komputerów używa Windows.

    Jakbyś nie patrzył, 90% to nie 100%.
    Nie wnikając już w definicje "komputera" :-)

    > A teraz zrób taki sam numer z aplikacją GUI Windows, a nie
    > niestandardowym programem do odtwarzania filmów.

    Była mowa "nie zmusisz aplikacji Windows, aby poprawnie
    skalowały obraz"- mplayer poprawnie sobie skaluje
    (on, nie Windows). Poza tym chyba była mowa właśnie
    o wyświetlaniu filmów/zdjęć na TV? (nie pamiętam już,
    bo wątek odgrzewany).

    Aha, co rozumiesz przez "aplikację GUI Windows"?
    Jak doprecyzujesz, to mogę zacząć czegoś szukać :-)

    Workbench w Amidze też wyglądał inaczej w 640x256
    i w 640x512. Nie przeszkadzało to wygodnie oglądać zdjęć
    i prezentacji (Scala) na ekranie TV w "niestandardowej"
    rozdzielczości.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP