    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: TV jako drugi monitor
    Date: Thu, 15 Oct 2009 20:20:32 +0200

    Radosław Sokół pisze:
    > ToMasz pisze:

    > Nic nie byłoby widać na tymże telewizorze po przeskalowaniu,
    > więc po co Ci to?
    Akurat w tym konkretnym momencie poto ze by wyświetlić film. najpierw na
    monitorze, ( w celu sprawdzenie coto) potem załączyć TV i poraz drugi
    odtworzyc ten sam film na monitorze+TV
    Tak samo, aby pokazać zdjęcia z cyfraka na monitorze i TV.
    O jakości. Mój monitor nie jest w stanie wyświetlić obrazu z taką
    jakością z jaką jest wykonane zdjęcie. tzn zdjęcie ma wiecej punktów
    nież monitor. Telewizor.. ma jeszcze mniej punktów. Tak wiec skoro
    akceptuje redukcje jakości na Monitorze to zaakceptuje tą samą redukcje
    na TV.
    Film. Najczesciej ma... 300 - 720 punktów w poziomie - tak wiec i
    monitor i TV jest w stanie taki materiał wyświetlić.
    Wiem ze film na TV mozna "zobaczyć" tyle ze w moim przypadku to za dużo
    klikania..

    Dzieki.
    ToMasz