  • 1. Data: 2013-02-01 11:48:38
    Temat: TV dwutunerowy ?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc :)

    Zdycha mi stary CRT i bede chyba musial kupic nowy TV ;(

    Zdecydowanie musi miec dwa tunery zebym mogl ogladac co
    innego a nagrywac w tle co innego, najlepiej z dwoch kanalow
    naraz. Nagrywanie na wbudowanym dysku, ew. zewnetrznym.

    W tej chwili mam zewn. tuner i ma sposo irytujacych "drobiazgow".

    Np. podcas przegladania "przewodnika" zmienia kanaly nie
    wiadomo co po.
    Przy nagrywaniu zapisuje audycje pod nazwa programu (np. TVP1 etc)
    zamiast uzyc tytulu audycji ktora przeciez zna.
    itd itp

    Mozecie polecic solidnie wykonany, z przemyslanym sterowaniem
    dwutunerowy TV tak ze 40"? Dobra jakosc obrazu, logiczne sterowanie...
    Moze za duzo wymagam ;)

  • 2. Data: 2013-02-01 11:52:06
    Temat: Re: TV dwutunerowy ?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    PS. 3D mnie nie interesuje wiec moze nie byc.

  • 3. Data: 2013-02-01 11:59:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ps. I zeby uzyteczny kat widzenia byl spory bo mnie do szalu
    doprowadza gdy obraz sie zmiania jak wstane z krzesla ;)

  • 4. Data: 2013-02-01 12:06:33
    Od: MT <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-01 11:48, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > Mozecie polecic solidnie wykonany, z przemyslanym sterowaniem
    > dwutunerowy TV tak ze 40"? Dobra jakosc obrazu, logiczne sterowanie...

    Zaczal bym od zakupu dwuglowicowego tunera DVB-S z Linuxem na pokladzie
    i z dyskiem. Sa takowe tanio produkcji ADB mozna nawet podlaczyc do
    nich tuner DVB-T, najwazniejszy plus to mozliwosc ogladania nie tego
    gowna co zapodaje Farszaka ale audycji z calego swiata no i kanal+ z HBO
    to podstawa bo ogladanie pierdyliona reklam w srodku filmu mozne wqrwic
    i to bardzo.

  • 5. Data: 2013-02-01 12:14:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > gowna co zapodaje Farszaka ale audycji z calego swiata no i kanal+ z HBO
    > to podstawa bo ogladanie pierdyliona reklam w srodku filmu mozne wqrwic

    Masz na mysli tuner SAT?

    Nie chce.
    Nie spedzam duzo czasu przed TV - ot dwie godziny przed zasnieciem.
    Chce po prostu TV na ktorym obejrze w dobrej jakosci film jesli
    akurat beda nadawac cos co mnie interesuje, a jak sie trafi druga
    interesujaca audycja w tle to ja nagram. I tyle.

    Jak nie ma nic interesujacego to ide spac, albo czytam ksiazke...

    Reklam w trakcie filmu nie ogladam - uzywam funkcj typu timeshift
    czy jak je zwal. Jak trafie na interesujacy film wciskam pauze
    i ide jesc kolacje, wziasc prysznic etc - po godzinie mozna
    zaczynac ogladac ;-)

  • 6. Data: 2013-02-01 12:17:29
    Od: MT <m...@w...pl>

    "Chce po prostu TV na ktorym obejrze w dobrej jakosci film "

    Zeby obejrzec dobrej jakosci film to trzeba najpierw miec zrodlo z
    ktorego ten film jest nadawany a TVP to raczej nie kojarzy sie z dobra
    jakoscia chyba ze dobra jakoscia nazywasz filmy z beznadziejna jakoscia
    przeskalowane do HD z ramkami po bokach

  • 7. Data: 2013-02-01 13:12:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jakub Jewuła pisze tak:

    > z przemyslanym sterowaniem

    z tym może być ciężko ;) Sony lub Thomson pewnie najbliżej będzie.

    --
    Piotr

  • 8. Data: 2013-02-04 11:04:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc :)
    >
    > Mozecie polecic solidnie wykonany, z przemyslanym sterowaniem
    > dwutunerowy TV tak ze 40"? Dobra jakosc obrazu, logiczne sterowanie...
    > Moze za duzo wymagam ;)

    W rozmiarze 40-42" w cenie do 3500 zł nie znalazłem żadnego TV z dwoma
    takimi samymi tunerami. Jedynie zestaw jeden tuner DVB-T i jeden DVB-S.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba