    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV dwutunerowy ?
    Date: Fri, 1 Feb 2013 12:14:18 +0100

    > Zaczal bym od zakupu dwuglowicowego tunera DVB-S z Linuxem na pokladzie
    > i z dyskiem. Sa takowe tanio produkcji ADB mozna nawet podlaczyc do
    > nich tuner DVB-T, najwazniejszy plus to mozliwosc ogladania nie tego
    > gowna co zapodaje Farszaka ale audycji z calego swiata no i kanal+ z HBO
    > to podstawa bo ogladanie pierdyliona reklam w srodku filmu mozne wqrwic
    > i to bardzo.

    Masz na mysli tuner SAT?

    Nie chce.
    Nie spedzam duzo czasu przed TV - ot dwie godziny przed zasnieciem.
    Chce po prostu TV na ktorym obejrze w dobrej jakosci film jesli
    akurat beda nadawac cos co mnie interesuje, a jak sie trafi druga
    interesujaca audycja w tle to ja nagram. I tyle.

    Jak nie ma nic interesujacego to ide spac, albo czytam ksiazke...

    Reklam w trakcie filmu nie ogladam - uzywam funkcj typu timeshift
    czy jak je zwal. Jak trafie na interesujacy film wciskam pauze
    i ide jesc kolacje, wziasc prysznic etc - po godzinie mozna
    zaczynac ogladac ;-)