  • Data: 2011-05-15 17:37:15
    Temat: Re: TV cyfrowa w ustawie
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:

    > Postaraj się chwilę pomyśleć - sprzedawcy oferują telewizory z napisem
    > DVB-T, znaczy cyfrowe, znaczy za kilka lat będą w Polsce działały w
    > naszej DVB-T. Tak myśli klient i chce mieć możliwość takiego odbioru.
    > W wielu miejscach Polski tego nie przetestujesz, więc gwarancja może
    > się zakończyć, zanim będzie możliwy odbiór.

    Jeśli firma istnieje nadal, a racjonalnie myślący klient powinien kupować w
    firmie znanej jako trwała solidna itd.
    to bez względu na jakakolwiek gwarancję ma roszczenie cywilnoprawne ponieważ
    dokonano oszustwa.
    Bardzie racjonalnie myślący klient powinien wstrzymać się z zakupem i to
    poradziłbym każdemu

    >Tymczasem to jest import
    > z np. Niemiec a oni mają MPEG2 i nasze MPEG4 nie zadziała. To jest
    > nagminne - popatrz choćby na Allegro.

    No fajnie ale ja czy Ty powinniśmy na tym skorzystać cenowo, bo one jako
    nieprzydatne w długim okresie powinny być znacznie tańsze, a możemy ich
    potrzebować do czegoś zupełnie innego dziś.

    > Ludzie kupują sprzęt w dobrej wierze ale się nie znają.

    Jeśli niewiedza ich Cię boli, widzisz tych panoszących się kanciarzy
    żerujących na tej niewiedzy to działaj:
    Akcje uświadamiającą /kampanie prowadź stowarzyszenie załóż, tylko nie za
    PAŃSTWOWE (czytaj: tez moje) pieniądze.
    Zróbmy ściepę, ja mogę udzielać się za darmo na taką rzecz.

    >Jeżeli jesteś
    > na tyle arogancki, że twierdzisz, że każdy musi się znać na
    > wszystkim, to proszę bardzo - jeżeli nie jesteś lekarzem, to i tak
    > lecz się sam. W aptece powinni sprzedawać co chcesz i ustawodawcy nie
    > powinno obchodzić, że zrobisz sobie krzywdę.

    Dokładnie tak!
    Z tym, że ja nie używam słowa arogancja , a odpowiedzialność,
    Ja po prostu zakładam, ze dorosły człowiek odpowiada za swoje działania i
    zdaje sobie sprawę z ich następstw.
    ( w razie czego służę też przykładem z własnego życia na życzenie
    dyskutantów)

    > To jest ustawowe zabezpiecznie przez zarówno sprzedażą
    > niekompatybilnych TV cyfrowych, jak i czyszczenia magazynów z
    > analogów.

    A tutaj mamy typowa lewicowa zagrywkę. Lewica bowiem zakłada , że dorosły
    człowiek jest nieobliczalny, niebezpieczny dla siebie i otoczenia (coś jest
    na rzeczy bo lubią oni dokonywać amnestii ), a zatem należy go chronić
    przed nim samym i ograniczać jego działania. Dzięki działaniom w tym
    kierunku otrzymujemy obywateli uzależnionych od aparatu państwowego
    niezdolnych do podjęcia ryzyka w sferze gospodarczej, wykazujących
    inicjatywę jedynie w sferze roszczeń socjalnych.

    Konkludując, moim zdaniem Państwo powinno mi zapewnić bezpieczeństwo na
    ulicy kiedy będę niósł ten nabyty telewizor i tyle, o resztę powinienem
    zatroszczyć się sam lub mając blade pojecie o tym akurat produkcie zdobyć
    wiedze choćby TU.

    Natomiast Tobie kolego marzy się system z dostarczonym do domu
    "kołchoźnikiem", pamiętam brednie tow. Wiesława.
    Uprzejmie informuję że to jeszcze możliwe, tu w Europie wprawdzie w innej
    nieco formie, ale polecam gorąco Koreę Północną.

    --
    Włodek