  • Data: 2012-02-21 15:01:52
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ela pisze tak:

    > Jesli dobrze zrozumiałam całą dyskusję - to jak w pełni zacznie
    > funkcjować TV cyfrowa naziemna - będzie można zrezygnować z
    > kablówki a antenę zamontować za oknem i odbierać ogólnodostępne
    > programy.

    Nie, źle. W polskiej tv cyfrowej nie ma co oglądać same cichopki i
    tańce z wiadrami. Jest to musztarda po obiedzie. Nie inwestowałbym
    zbytnio w nadajniki na ich miejscu. Zresztą pewnie sami o tym wiedzą.
    Internet wykończy telewizję.

    > Mieszkam w bloku, dawniej była taka właśnie antena ale żle
    > odbierała - czy dpbrze rozumiem że teraz odbiór ma być dużo
    > lepszy?

    Niekoniecznie, byłem podłączyć tv w mieszkaniu, w bloku z wielkiej
    płyty, które stoi 4km w lini prostej od nadajnika i na antenie
    pokojowej telewizor nie łapał cyfrowych kanałów. Za to w pokoju z oknem
    od strony nadajnika łapał.

    Wyjdzie w praniu. Jedyna nadzieja że zwiekszą tam moc nadajników.

    --
    Piter