  • Data: 2011-06-10 03:37:58
    Temat: Re: TV Trwam zniknela mi z tunera
    Od: Brooks <x...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 9, 7:55 pm, Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>
    wrote:
    > Robert_J:

    > Moze to byc tez ew. sprawa charakterystyki toru odbiornika.
    > Albo wiazki transpondera.
    >
    > Chociaz patrze na sygnal, mam:
    > TV Trwam - Astra 1H
    > SNR=8.2dB ; BER~500 dla FEC=5/6
    >
    > TV Kultura - Astra 1KR
    > SNR=10.5dB ; BER=0  dla FEC=7/8
    >
    > Zapas dla TV Trwam to zaledwie 1,1dB, dla TV Kultura
    > mam zapas 2,4dB.
    >
    > Co prawda, odbieram Astre duzym zezem z
    Siriusa:http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/thr_A1
    a.gif
> [...]
    > [Kalkulator Zeza]http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/az/zez.ht
    ml
    > -=-=-
    >
    > A z wykresow wiazki:http://www.ses-astra.com/medialib/content/Foo
    tprint_Graphics/
    > Footprint_Graphics_19.2_East/0_astra_1G_1H_M.jpg
    >
    > http://www.ses-astra.com/medialib/content/Footprint_
    Graphics/
    > Footprint_Graphics_19.2_East/0_astra_1KR_M.jpg
    >
    > wynika, ze jednak TV Trwam lepiej pokrywa teren Polski.
    > -=-=-=-
    >
    > Czyli, jezeli antena jest za węgłem, albo zaslonieta

    Widywano tez anteny montowane na kosciolach, za tzw. zachrystia.
    Pare lat temu wraz z goscmi z calego swiata podziwialismy tereny
    przyrodnicze wokól zalewu szczecinskiego.
    Wycieczka przechodzila przez teren zabudowany. Na miejscowym kosciele
    byla zamontowana calkiem spora antena satelitarna.
    Zdobyla sobie specjalne uznanie zagranicznych gosci. Pewnosci mie mam
    czy owa antena byla poswiecona, miala natomiast napis firmowy Tadeusza
    Rydzyka Wam.
    Gdyby nie ten napis mozna by pomyslec, ze na kosciele wyladowalo UFO.
    Pewnie mozna wygooglowac zdjecia.

    Brooks