  • 1. Data: 2012-07-18 18:27:27
    Temat: TV Samsung i kino domowe 5.1
    Od: "Gery" <g...@g...pl>

    Czy da się podłączyć kablem optycznym, tv z kinem domowym zeby przy
    ogladaniu tv leciał dzwiek z 5 głosników a nie z dwoch(stereo) ?

  • 2. Data: 2012-07-20 08:18:28
    Temat: Re: TV Samsung i kino domowe 5.1
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-07-18 18:27, Gery pisze:
    > Czy da się podłączyć kablem optycznym, tv z kinem domowym zeby przy
    > ogladaniu tv leciał dzwiek z 5 głosników a nie z dwoch(stereo) ?

    Da się jeśli dźwięk jest nadawany w DD 5.1. No chyba, że chcesz mieć
    stereo puszczone na 5 głośników.

    --

    Jingiel

  • 3. Data: 2012-07-20 09:05:19
    Od: "Gery" <g...@g...pl>

    > Da się jeśli dźwięk jest nadawany w DD 5.1. No chyba, że chcesz mieć
    > stereo puszczone na 5 głośników.

    A jak zrobić żeby było puszczone na te 5 głośników ??

  • 4. Data: 2012-07-20 10:19:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Gery* napisał(-a):

    > A jak zrobić żeby było puszczone na te 5 głośników ??

    Nie masz instrukcji od tego kina??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-07-20 10:28:25
    Od: "Gery" <g...@g...pl>

    > Nie masz instrukcji od tego kina??

    Oczywiście ze posiadam. Jak włączam film z kina domowego to leci na 5
    głośników, podłączyłem przez kabel optyczny kino z TV i leci tylko z dwóch.
    TV Samsung i kino Samsung

  • 6. Data: 2012-07-20 10:40:36
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Oczywiście ze posiadam.

    To przełącz sobie w kinie na 5 głośników. Na pewno jest taka
    funkcja. Obstawiam że z TV leci sygnał stereo a nie 5.1,
    chyba że jakaś stacja nadaje 5.1...

    > Jak włączam film z kina domowego to leci na 5 głośników,
    > podłączyłem przez kabel optyczny kino z TV i leci tylko z
    > dwóch.
    > TV Samsung i kino Samsung

    Sprawdź czy Twój TV w ogóle obsługuje 5.1, bo tu może być
    przyczyna :-).

  • 7. Data: 2012-07-20 10:52:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Robert_J" <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Sprawdź czy Twój TV w ogóle obsługuje 5.1, bo tu może być przyczyna :-).

    i sprawdź, jak do wejścia optycznego przypisać 5.1

  • 8. Data: 2012-07-20 10:55:58
    Od: "Gery" <g...@g...pl>

    > i sprawdź, jak do wejścia optycznego przypisać 5.1

    Hmm i tu jest problem bo nie wiem gdzie to pisze:) Jest to TV Samsung es5500
    ...a instrukcja która dostałem zawiera 3 strony :) i nic na ten temat nie
    pisze

  • 9. Data: 2012-07-20 12:03:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Gery" <g...@g...pl> wrote:

    > Hmm i tu jest problem bo nie wiem gdzie to pisze:) Jest to TV Samsung es5500
    > ...a instrukcja która dostałem zawiera 3 strony :) i nic na ten temat nie
    > pisze

    we wzmacniaczu, nie w telewizorze

  • 10. Data: 2012-07-20 12:18:49
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-07-20 12:03, Maciej Bebenek pisze:

    > we wzmacniaczu, nie w telewizorze

    W kinie przełączasz. U mnie w denonie to się nazywa simulation i tam mam
    opcję multichanel stereo.

    --
    Jingiel