    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV LCD - zu?ycie pr?du
    Date: Sun, 31 Oct 2010 20:00:04 +0100

    Czy kazdego kto
    > nie ma twego swiatopogl?du musisz z definicji uwa?aae za antagoniste ?

    Sugerujesz że zużycie prądu przez świetlówki na rozruchu to kwestia
    światopoglądu?

    Ja tylko pytałem jak długo wg. Ciebie te świetlówki pobierają znacząco
    większy prąd bo moja praktyka nie potwierdza tych rewelacji stawiających
    pod znakiem zapytania sens używania świetlówek?

    Jeśli we własnym poście piszesz "zobacz sobie" to może łaskawie darujesz
    innym wykonywanie pomiarów skoro posiadasz taka cenna wiedzę i sam
    napiszesz jaki to rząd wielkości, przecież jeśli pomylisz się nawet o
    50% to nikt cie nie będzie z tego rozliczał.