  • Data: 2010-11-01 00:53:18
    Temat: Re: TV LCD - zu ycie pr du
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście że odpowiedziałem na post wcześniejszy, zanim przeczytałem Twój.
    > Oczywiście potem przeczytałem go z zainteresowaniem, ciekawe zatem skąd
    > się biorą informacje, że kompaktowe świetlówki przy odpaleniu biorą tyle
    > prądu co przez 5 minut pracy.
    Pewnie jak zazwyczaj z tłumaczenia z obcych języków przez totalnych
    ignorantów :)

    Mam tez pewne podejrzenia, że część opinii zajadłych wrogów pewnych
    narzuconych nam przez UE rozwiązań to kłamstwa rozpowszechniane w dobrej
    wierze i ze szczerych pobudek, i bynajmniej nie mam tu na myśli petów
    gaszonych na szyjach modlących się kobiet:)

    Tylko że ja już za stary jestem żeby ekscytować się urzędniczymi
    pomysłami nowych światłych regulacji rynku wspólnoty, tyle głupot się
    przeżyło to i te sie przeżyje i naprawdę mam w dupie czy często zapalana
    świetlówka w kiblu przepali się za rok czy za miesiąc, kupię sobie nową
    świetlówkę albo żarówkę 60W jak jeszcze będą w sprzedaży albo będę srał
    przy świeczce.