  • 11. Data: 2009-10-12 08:08:22
    Temat: Re: TT - da się automatycznie odrzucać zastrzeżone numery?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    AL napisał(a):

    > a ja bym chcial miec taka funkcje, ze jak dzwoni osoba z numeru
    > zastrzezonego to slyszy w tle sygnalu telefonu informacje, ze tego typu
    > numerow nie lubimy i nie odbieramy.
    > Wiem, pomarzyc mozna :)

    W Symbianie/WM pewnie da się to zrobić, nawet do leciwego
    Siemensa SL45 kiedyś coś takiego zrobiono:
    http://www.eselka.tu.org.pl/jp/patche.php?id=241

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 12. Data: 2009-10-12 08:12:04
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > numerow nie lubimy i nie odbieramy.

    A CO ZA PROBLEM.
    W symbianie przekierowuje na pocztę głosonwą, albo na pocztę innego numeu i
    słyszy

    jk

  • 13. Data: 2009-10-12 11:58:05
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 09:56:17 +0200, AL napisał(a):

    > a ja bym chcial miec taka funkcje, ze jak dzwoni osoba z numeru
    > zastrzezonego to slyszy w tle sygnalu telefonu informacje, ze tego typu
    > numerow nie lubimy i nie odbieramy.
    > Wiem, pomarzyc mozna :)

    Jeśli da się stworzyć sobie własną wersję usługi "Granie na czekanie" w Era
    (TT) to sprawa rozwiązana :) Jak nie masz odpowiedniego głosu, to darmowym
    trialem Ivony sobie nagrasz taki komunikat.

  • 14. Data: 2009-10-12 14:15:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > (TT) to sprawa rozwiązana :) Jak nie masz odpowiedniego głosu, to darmowym
    > trialem Ivony sobie nagrasz taki komunikat.

    Usluga granie na czekanie nie widzi numerow zastrzezonych.
    Nawet jak dzwonisz z zastrzezonego, to i tak odtwarza muzyczke ustawiona na
    Twoj numer

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-10-12 14:16:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > (TT) to sprawa rozwiązana :) Jak nie masz odpowiedniego głosu, to darmowym
    > trialem Ivony sobie nagrasz taki komunikat.

    Usluga granie na czekanie omija zastrzezenie prezentacji numeru CLIR.

  • 16. Data: 2009-10-12 15:59:54
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    > Zaden operator GSM w PL nie oferuje tego typu uslugi ustawianej u
    > operatora.

    Nieprawda.
    Taka usługa jest w Plusie od jakiegoś czasu i korzystam z niej z
    powodzeniem.
    Można to samemu włączyć w eboku.
    --
    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 17. Data: 2009-10-12 20:50:34
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 16:16:55 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    >
    > Usluga granie na czekanie omija zastrzezenie prezentacji numeru CLIR.
    > Nawet jak dzwonisz z zastrzezonego, to i tak odtwarza muzyczke ustawiona na

    Ale wystarczy nagrać wtedy: jeśli dzwonisz z zastrzeżonego to i tak twój
    telefon nie zostanie odebrany, o co jak rozumiem chodziło.

  • 18. Data: 2009-10-13 08:57:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    Dominik & Co pisze:

    > W Symbianie/WM pewnie da się to zrobić, nawet do leciwego

    symbiana mam obecnie w e51 - blacklisty uzywam - musze sprobowac, czy
    mozna do blacklisty dodac numer zastrzezony :-D
    (ale wolalbym komunikat, by o tym poinformowac dzwoniacego. Kiedys
    znajomy do mnie wydzwanial z zastrzezonego a ja uporczywie nie
    odbieralem - w koncu zadzwonil z domowego i wowczas odebralem - a sprawe
    mial akurat pilna :-D.

    Chcialbym, by dzieki temu komunikatowi osoby prywatne, ktore np. maja
    swoj numer tel. zastrzezony wiedzialy, ze nie odbiore (bo nie) i
    sprobowaly zadzwonic z numeru jawnego jesli to pilne (np. innej komorki,
    nie służbowej ).
    A w/w sposob odfiltruje mi i tak per-automat wszystkich ankieterow,
    akwizytorw, etc.

    Dobry pomysl bylby moze ze skrzynka glosowa - ale u mnie od wiekow jest
    ona wylaczona (po prostu jej nie lubie).
    Ale moze sie do niej jednak przekonam? :)

    > Siemensa SL45 kiedyś coś takiego zrobiono:
    > http://www.eselka.tu.org.pl/jp/patche.php?id=241

    mialem cala game siemensow - az po ostatniego BQ jako nastepce siemensa
    (BQ kupil dobra firme i ja spapral do reszty)
    Link, ktory podales niestety nie dziala (w tej chwili) - blad 1203 (zbyt
    duzo polaczen)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 19. Data: 2009-10-13 09:21:02
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    AL napisał(a):

    > symbiana mam obecnie w e51 - blacklisty uzywam - musze sprobowac, czy
    > mozna do blacklisty dodac numer zastrzezony :-D
    > (ale wolalbym komunikat, by o tym poinformowac dzwoniacego. Kiedys

    A może da się zrzucać na pocztę (zamiast odrzucania)? Na poczcie
    nagrasz sobie komunikat o nie odbieraniu z zastrzeżonych
    (plus standardowe "Nagraj się po sygnale").

    Automat telespamera się nie nagra, ani przesłania nie zrozumie :-)

    > mialem cala game siemensow - az po ostatniego BQ jako nastepce siemensa
    > (BQ kupil dobra firme i ja spapral do reszty)

    Niestety...

    > Link, ktory podales niestety nie dziala (w tej chwili) - blad 1203 (zbyt
    > duzo polaczen)

    Się ludziska rzucili :-)
    To jest patch automatycznej sekretarki (nagranie z pliku vmo). Można odtwarzać
    taki komunikat automagicznie numerom zrzucanym z blacklisty, można i każdemu
    (przy nie odbieraniu po pewnym czasie). Ale do Siemensa SL45, warto o tym
    pamiętać ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 20. Data: 2009-10-14 22:28:10
    Od: "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > a ja bym chcial miec taka funkcje, ze jak dzwoni osoba z numeru
    > zastrzezonego to slyszy w tle sygnalu telefonu informacje, ze tego typu
    > numerow nie lubimy i nie odbieramy.

    O to to to. Też tak marzę.:)
    Krzysztof Wostal.