  • 251. Data: 2009-12-03 00:06:13
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Wojciech Puchar pisze:

    > może i ma pojęcie ale zawróciła mu w głowie "nowoczesna technologia".
    > Niestety nie tylko jemu.

    Jak ktoś siedział przy TN 3270 to zna różnicę :)

    wer

  • 252. Data: 2009-12-03 00:12:11
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Wojciech Puchar"

    > Bardzo niewiele bo jak rzeczywiście zaczną KARAĆ spamerów to raptem ludzie
    > zaczną interesować się tym co jest na ich komputerze i reagować.

    Pozwolę sobie zadać jedno pytanie:

    - czy twoim zdaniem *spamerem* w kontekście tego wątku jest użytkownik
    usługi Neostrada?

    Maciek.

  • 253. Data: 2009-12-03 00:13:10
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Slawek Kotynski pisze:

    > Coraz ciekawiej. To definicja klienta i serwera w modelu klient-serwer
    > wymaga pojęcia komputera domowego? o.O

    Możesz to nazwać jak chcesz, stacją roboczą, komputerem domowym, PC,
    Unix Station. Model komunikacji był taki, że łączył się serwer z
    serwerem. Sieć działała w zamkniętym środowisku, gdzie nie było spamu,
    trolli i tym podobnych.

    > PS. Jak ty wymyśliłeś to bofh w adresie? I nie podawaj rozwinięcia
    > akronimu, tylko co to rozwinięcie twoim zdaniem znaczy.

    Że najchętniej bym zrobił na takich jak Ty iptables -I FORWARD -j DROP.

    wer

  • 254. Data: 2009-12-03 00:17:28
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Bo na tym polega usługa przyłączenia do sieci internet.

    masz pod ręką jakieś BGP ?
    zobacz jakie są ilości w prefixach jakie dostajesz od np. dwóch różnych
    peerów. Gdzie tu równość :) zaskarż jednego, że nie dostajesz "pełnego
    internetu" ... :D

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 255. Data: 2009-12-03 07:36:01
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > BP,ANMSP... JA PIERDOLĘ jakie oszołomstwo :)
    >
    > Notabene, po polsku to się przez lata nazywało "nowoczesna technika",
    > a "technologię" to wprowadzili w naszym języku marketoidalni tłumocze.

    dlatego właśnie takiego terminu użyłem. Bo nowoczesna technika to dobra
    rzecz. a "nowoczesne technologie" to co innego.

  • 256. Data: 2009-12-03 07:36:18
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Za komuny technik i technolog to były rozdzielne pojęcia :-) Marketoidów
    > nie było :-P
    Byli. nazywali się "wydział propagandy"

  • 257. Data: 2009-12-03 07:36:56
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Jak ktoś siedział przy TN 3270 to zna różnicę :)
    >
    > wer
    albo choćby klasycznym terminalem znakowym np. Wyse 120+ które mam do dziś.
    A nawet PC-XT z programem do terminala.

  • 258. Data: 2009-12-03 07:37:43
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Coraz ciekawiej. To definicja klienta i serwera w modelu klient-serwer
    > wymaga pojęcia komputera domowego? o.O

    nie wymaga. Tak samo nie wymaga rozróżnienia w ogóle klient i serwer są po
    prostu komputery w sieci.

  • 259. Data: 2009-12-03 07:40:16
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Mając skłonności do spiskowego widzenia rzeczywistości, tak sobie
    > czasem myślę, czy akcja z portem 25 nie jest po prostu poligonem przed
    > innymi przedsięwzięciami.
    > Dopóki się mówiło, że odblokują 25 na życzenie, byłem w stanie
    > to akceptować (99% ludzi, którzy nie kotnrolują trojanów,
    > nie będzie się handryczyć i podporządkuje się najprostszej instrukcji)
    > ale jeśli prawdziwe są głosy, które tutaj słyszę, że nie odblokowują,
    > to już jest syf.

    Jest tak. Raz i tylko raz w papierze napisali że można odblokować. Trzea
    tylko zmienić login w usłudze neostrada. A że wielu ludzi się nie zna i ktoś
    im router ustawiał to nie zrobią tego łatwo.

    Na infolinii celowo wprowadzają w błąd mówiąc że nie da się odblokować i
    jest to nakazowe.

    Tak jak pisałem - jest to pierwszy krok w tresurze userów. teraz zabierzemy
    port 25 potem więcej.

  • 260. Data: 2009-12-03 07:43:40
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Też tak kiedyś myślałem. W tym problem, że Ty nadal tak myślisz.

    ja wiem o czym mówisz. Ale to ICH PROBLEM że są wielką firmą i są przez to
    mniej efektywni niż mała. I ich problem że mniejsi są bardziej
    konkurencyjni.

    Ja może nie rozumiem wielkich korporacji, ale Ty nie rozumiesz zasad wolnego
    rynku.