  • 261. Data: 2009-12-03 07:44:55
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Problem w tym, że nie rozumiesz korpo-realiów i wydaje Ci się, że rzeczy działające
    na małą skalę, działają też na dużą przy akceptowalnych kosztach.
    > Drugi problem jest taki, że ideologizujesz.

    Rozumiem. Tylko że to nie jest problem nikogo innego niż TP. Albo niech
    wymyślą jak to POPRAWNIE zrobić taniej albo niech konkurencja drobniejsza
    ich pokona.

    To ICH PROBLEM że są wielką korporacją. nie ich klientów

  • 262. Data: 2009-12-03 07:47:02
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > masz pod ręką jakieś BGP ?
    > zobacz jakie są ilości w prefixach jakie dostajesz od np. dwóch różnych
    > peerów. Gdzie tu równość :) zaskarż jednego, że nie dostajesz "pełnego
    > internetu" ... :D

    Czy ja z nimi podpisałem umowę?

  • 263. Data: 2009-12-03 07:56:27
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 3 Dec 2009 07:47:02 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał:

    > Czy ja z nimi podpisałem umowę?

    Z tepsą - jak twierdzisz - też nie. Więc o co Ci chodzi ?

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 264. Data: 2009-12-03 08:23:03
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

    > Jest tak. Raz i tylko raz w papierze napisali że można odblokować. Trzea
    > tylko zmienić login w usłudze neostrada. A że wielu ludzi się nie zna i ktoś
    > im router ustawiał to nie zrobią tego łatwo.
    >
    > Na infolinii celowo wprowadzają w błąd mówiąc że nie da się odblokować i
    > jest to nakazowe.
    >
    > Tak jak pisałem - jest to pierwszy krok w tresurze userów. teraz zabierzemy
    > port 25 potem więcej.

    No to blokada portów netbiosowych była krokiem zerowym, a blackholing -1.

    pozdr,
    fEnIo
    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 265. Data: 2009-12-03 08:35:48
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > ja wiem o czym mówisz. Ale to ICH PROBLEM że są wielką firmą i są przez to
    > mniej efektywni niż mała. I ich problem że mniejsi są bardziej
    > konkurencyjni.

    Ci mniejsi są tak strasznie konkurencyjni, że to TPSA ma 2 miliony
    klientów, a Ty 300.

    > Ja może nie rozumiem wielkich korporacji, ale Ty nie rozumiesz zasad wolnego
    > rynku.

    Ty w ogóle mało rozumiesz z tego co widzę po wypowiedziach na tej grupie.

    Skaczesz jak z kwiatka na kwiatek i przypierdalasz się co chwilę do czegoś
    innego. Teraz nagle wolny rynek w to wkręciłeś. Czy TPSA kogoś trzyma na
    siłę? Sam stwierdziłeś, że zacznie się teraz odpływ klientów.

    Czekam na ten odpływ z niecierpliwością.

    Pewnie odejdzie ze 100 pajaców Twojego pokroju, a cały *światowy* internet
    przynajmniej na jakiś czas odetchnie od spamu. Dla mnie bombka.

    pozdr,
    fEnIo

  • 266. Data: 2009-12-03 08:37:32
    Od: kayo <k...@g...com>

    Nie karmy trolla, niech żyje dalej w swoim świecie i twierdzi że świat
    za oknem to matrix. Może lubi żyć w świecie teorii spiskowych...

  • 267. Data: 2009-12-03 08:37:33
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

> [...]
    > ich pokona.

    "to nie jest problem nikogo innego niż TP"

    > To ICH PROBLEM że są wielką korporacją. nie ich klientów

    "To ICH PROBLEM"

    Czytasz się czasem? Oni żadnego problemu nie mają. Tylko Ty ;)

    pozdr,
    fEnIo

  • 268. Data: 2009-12-03 08:43:56
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 3 Dec 2009 09:37:33 +0100, Bartosz Feński aka fEnIo napisał:

    działające na małą skalę, działają też na dużą przy akceptowalnych kosztach.

    > "to nie jest problem nikogo innego niż TP"

    > "To ICH PROBLEM"
    >
    > Czytasz się czasem? Oni żadnego problemu nie mają. Tylko Ty ;)

    Dajcie już mu spokój, jeszcze odkryje że nie ma IPv6 na tej neostradzie i
    dopiero będzie lament że torrentów z sixxs.net sie nie da ciągnąć.
    W końcu IP to IP i operator ma OBOWIĄZEK dostarczenia tego IP pomiędzy
    klientami.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 269. Data: 2009-12-03 08:46:23
    Od: Darek Chodkiewicz <d...@g...pl>

    Wojciech Puchar pisze:

    > nie wymaga. Tak samo nie wymaga rozróżnienia w ogóle klient i serwer są po
    > prostu komputery w sieci.

    Ale przecież już napisałeś, że dla Ciebie EOT. Skończ już. Bądź mężczyzną.

    --
    Darek Chodkiewicz

  • 270. Data: 2009-12-03 11:21:24
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Ale przecież już napisałeś, że dla Ciebie EOT. Skończ już. Bądź mężczyzną.

    na temat TP, nie na temat spraw "klient serwer" które widze są nieprawidłowo
    rozumiane. TP - już wszystko jasne, lud taki jak Wy chce być ograniczany
    więc spoko.