eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korektaRe: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
  • Data: 2009-12-06 08:03:32
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Obrażasz innych ludzi bez powodu. Gratuluję kultury.
    >
    > Przepraszam - gdzie obrażam? Chyba logiczne jest, że jeśli jakaś usługa
    > przestaje mi działać to się zgłaszam do dostawcy tej usługi... Jeśli ktoś

    Zgadza się. Jeśli komuś nie działa poczta - zgłasza się to do właściciela
    serwera poczty który świadczy usługi.

    On mówi - "widze że od Pana są połączenia do serwera poczty ale tylko do
    odbierania (IMAP/POP3), nie widzę żadnych prób wysyłania. Proszę sprawdzić
    czy nie zablokował Pan portu 25/TCP u siebie."

    Ew. dalsze tłumaczenie o co chodzi itp. Potem okazuje się że klient nie
    blokuje a nie działa. Troche potem okazuje się że TPSA blokuje.

    >>> I - last but not least - i tak większość z nich używa webmaili.
    >> Bzdury.
    >
    > Udowodnij :)

    Ja wiem że conajmniej 80% ludzi nie używa programów pocztowych. Choć nie ma
    to w sumie związku z tą dyskusją.

    >>>> Część z nich w obawach przed dalszymi problemami zastanawia się nad
    >>>> zmianą dostawcy.
    >>> Ta, z pewnością... Obawiają się pogwałcenia swoich praw do wolności słowa.

    Obawiają się dalszego "postępu" TP w mówieniu co mogą a czego nie mogą
    robić. I kolejnych strat czasu.


    > Bzzt, wrong. Pierwsze co myślą to "znowu mi zepsuli pocztę" i dzwonią do
    > providera poczty. A ten im spokojnie w szczegółach wyjaśnia co mają zrobić.

    Ja właśnie wyjaśniłem. Zdjąć blokadę skoro TP im ją założyła,
    Część zdjęła sama, reszta musiała prosić kogoś aby to zrobił bo mieli w
    firmie router i ktoś inny im go konfigurował. Nie znają się na tym i nie
    muszą. Kopia faktury od informatyka poszła do TP wraz z pismem w którym
    informują że tyle mniej zapłacą netto.

    >
    > Nie ucierpieli. Po prostu jeśli byli na tyle tępi że zignorowali wszystkie
    > powiadomienia, to w końcu musieli wykonać jeden telefon.

    Obrażasz ludzi.


    >
    > Bzdura. Właśnie to rozwiązanie ma bardzo dużo zalet w porównaniu do
    > wszelkich innych czynności które operator mógłby podjąc (w dodatku angażując
    > niepotrzebnie dużo większe środki).

    Co nie znaczy że masz prawo zmuszać wszystkich do tego jak mają obsługiwać
    pocztę. Nikt ci takiego prawa nie dał.

    >> Nie wciskaj tu kitów, że nie dało się inaczej,
    >
    > Nie dało się inaczej.

    Dało. Trzeba było od dawna reagować na zgłoszenie o spamie. Skoro TP tego
    nie potrafi - może czas zmienić profil działalności?

    > Tepsę najwyraźniej ktoś przydusił, skoro wykonała ten ruch. I bardzo dobrze
    > że taki - wolałbyś np. proxowanie ruchu SMTP z wymuszonym greylistingiem? :)
    >
    Wolałbym aby zapewniała tylko komunikację. I reagowała na zgłoszenia o
    nadużyciach bo to jej obowiązek.

    Aktualnie mamy spychologie. Wszyscy mają się dostosować do TPSA bo TPSA z
    powodu swojej nieudolności nie potrafi wypełnić swoich obowiązków.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: