  • Data: 2009-12-05 11:08:15
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, że po pierwsze jest mniej serwerów niż zombie w sieciach
    > klienckich. Administratorom zależy bardziej i mają (zwykle) większą
    > wiedzę niż userzy. Więc poziom spamu będzie niższy niż w przypadku
    > słania ton śmieci przez różne zombiaki.

    Ilość spamu przemieni się w jakość. Spam który ma poprawnego nadawcę, nieraz
    takiego z którym korespondował odbiorca, jest ciężki do filtracji i
    wyjątkowo uciążliwy.

    Ale w sumie to i tak bez znaczenia. Ważne jest to że za spam należy karać
    wyłącznie winnych, a nie wszystkich jak to Wy i TP chcecie robić.