  • Data: 2009-12-02 22:15:55
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

    > Kpina czy naprawde jesteś taki sprytny inaczej?

    Ja po prostu pytam jak wykminiłeś, że nie ma odbiorcy.

    Na mój gust jeśli jest adres źródłowy to jest potencjalny odbiorca.
    Dlaczego niby TPSA ma mi narzucać, że odbiorca jest równocześnie nadawcą?

    Sam protokół IP tego nie narzuca.

    Bądź konsekwentny.

    pozdr,
    fEnIo
    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland