  • 41. Data: 2006-03-31 11:37:11
    Temat: Re: TPSA przyznaje się doprzeciążenia szkieletu
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Maciek napisał(a):

    > nie potwierdzam, sam widzialem na własne oczy (na komputerze podłączonym
    > do Neostrady) ze transmisja z Turynu (z ITVP) szla z Pioniera via Telia
    > do TPnet

    a skad wiesz ?

    mi sie zdaje ze widziales trase od Ciebie do nich, a nie powrotna

    mi np pakiety do ATMAN'a ida cyfronetem a wracaja NETIA

    --
    Mateo

  • 42. Data: 2006-03-31 11:47:44
    Od: Maciek <m...@o...pl>

    Mateo wrote:

    > a skad wiesz ?
    >
    > mi sie zdaje ze widziales trase od Ciebie do nich, a nie powrotna
    >
    > mi np pakiety do ATMAN'a ida cyfronetem a wracaja NETIA

    no mogło tak byc, nie twierdze ze nie choc z tego co pamietam byly
    jakies informacje na forum ITVP ze ruch do TPnet odbywał sie poprzez
    Telie, bylo kilka wątków poswieconych problemom uzytkowników Neostrady

    Maciek

  • 43. Data: 2006-03-31 12:14:58
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Fri, 31 Mar 2006 08:25:56 +0200, Konrad Plich napisał(a):

    > I jeszcze jedno. To że ktoś kupił WWW access i próbował go
    > odsprzedać a potencjalny nabywca nie był z oferty zadowolony nie dowód
    > że nie sprzedajemy BGP. Sprzedajemy bez najmniejszych problemów :-)

    Tylko jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności mój handlowiec (przepraszam
    - opiekun) nie potrafi przedstawić mi sensownej (conajmniej
    porównywalnej z konkurencją) oferty na dostęp _tylko_ do TPNET z mojego
    ASa. Zawsze otrzymuję ofertę na WWW Access i GLOBAL Access, które nie
    do końca są tym czego szukam.

    Dodatkowo wszystkie oferty wysłane do mnie w ciągu ostatniego półrocza
    ledwie zbliżają się do cen, które konkurencja daje przy umowie na czas
    nieokreślony z dużo lepszym SLA, a TPSA chce cyrografu na 3 lata.

    Andrzej.

  • 44. Data: 2006-03-31 12:45:31
    Od: "tE0" <k...@o...pl>

    > za co ???

    czemu wszyscy musza placic za dostep do tpnetu
    moze warto zaczac odwracac ta dziwna zaleznosc

    Pozdrawiam
    tE0

  • 45. Data: 2006-03-31 12:57:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 31 Mar 2006 14:45:31 +0200, użyszkodnik "tE0" <k...@o...pl>
    napisał:

    > mały
    > czemu wszyscy musza placic za dostep do tpnetu
    > moze warto zaczac odwracac ta dziwna zaleznosc

    czemu wszystkim dostawcom treści zalezy żeby być dobrze widocznym z
    neostrad, DSLi, polpaków ???

    może warto zacząć odwracać tą dziwną zależność i powiedzieć tepsie
    zeby się palowała i żeby płaciła nam za fakt że jej klienci ogladają
    nasz portal a nie portal konkurencji :P

    --
    futszaK
    601061867

  • 46. Data: 2006-03-31 13:00:00
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 31 Mar 2006 14:14:58 +0200, użyszkodnik Andrzej
    <a...@n...in.poland> napisał:

> [...]
    > porównywalnej z konkurencją) oferty na dostęp _tylko_ do TPNET z mojego
    > ASa. Zawsze otrzymuję ofertę na WWW Access i GLOBAL Access, które nie

    może system wynagradzania Twojego osobistego sprzedawcy usług jest tak
    skonstruowany że premiuje umowy na WWW Access i GLOBAL Access a nie na
    to czego Ty oczekujesz ???

  • 47. Data: 2006-03-31 13:50:17
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Fri, 31 Mar 2006 15:00:00 +0200, futszaK napisał(a):

    > może system wynagradzania Twojego osobistego sprzedawcy usług jest tak
    > skonstruowany że premiuje umowy na WWW Access i GLOBAL Access a nie na to
    > czego Ty oczekujesz ???

    System "opiekunów" w TPSA jest tak skonstruowany, żeby jak najbardziej
    utrudnić życie konkurencji z "osiedlówek" i wyciągnąć jak najwięcej
    danych. "Ilu ma Pan klientów na tym osiedlu?"

    Co jest zupełnie uzasadnione - patrząc na to od strony TPSA.

    TPSA jednak zapomina, że już coraz mniej jest takich miejsc, gdzie
    jest tylko jeden dostawca łącza o przepustowości
    kilkudziesięcu Mbit.

    Andrzej.

  • 48. Data: 2006-03-31 14:01:48
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2006-03-31 08:25, Niejaki/a Konrad Plich bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:
    > Do tego wcale nie przeciążony a wprost przeciwnie: Na tyle nadmiarowy żeby
    > przy awarii pojedynczego łącza (nawet 10 GB) cały ruch przelał się dookoła
    > bez żadnych strat. Jednocześnie routery szkieletowe są zdublowane, a routery
    > dostępowe włączane do obydwu szkieletowych co sprawia że również awaria
    > całego routera szkieletowego jest niezauważalna dla abonentów.

    Piekna teoria ... szkoda ze to TYLKO teoria, a przynajmniej w moim
    wypadku, no chyba ze dla TPSA 0,5-1 h to zbyt maly kwant i mozna to
    uznac za niezauwazalne ;-)

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 49. Data: 2006-03-31 14:03:04
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip Andrzej <a...@n...in.poland> wrote:

> [...]
    > porównywalnej z konkurencją) oferty na dostęp _tylko_ do TPNET z mojego
    > ASa. Zawsze otrzymuję ofertę na WWW Access i GLOBAL Access, które nie

    Well, atman ma cos takiego w swojej ofercie.

    --
    [ ŁT ]

  • 50. Data: 2006-03-31 14:16:54
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Fri, 31 Mar 2006 14:03:04 +0000, Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Well, atman ma cos takiego w swojej ofercie.

    Drobny problem jest taki, że na razie chyba ATMAN się do mnie nie
    dostanie.Czekam na wizję lokalną kogoś z ATMANa.

    Pytałem w TPSA o taki dostęp, bo liczyłem, że kupię to
    wyraźnie taniej niż "cały świat" u kogoś innego. Okazało się, że
    jest drożej. Tym samym nie opłaca się.
    Zapytam ponownie za kilka miesięcy - nie liczę jednak na zmianę
    polityki cenowej TPSA.

    Andrzej.