  • Data: 2010-12-12 23:00:07
    Temat: Re: TPSA i "nowe inwestycje"
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jarek P. napisał:

    > O to mniej więcej właśnie pytałem, może jedynie nie do końca to formułując:
    > czy jeśli, załóżmy, obejdę swoich sąsiadów i z osiedla stu kilkudziesięciu
    > domów jednorodzinnych (a więc zabudowa mało zwarta, nie są to szeregówki,
    > nie są to domy wielorodzinne) znajdę połowę chętnych, po czym w zębach
    > przyniosę do TP tych kilkadziesiąt wniosków z rejonu - czy owe wnioski
    > cokolwiek dadzą w temacie rozbudowy sieci w tamtym rejonie?

    Tydzień temu uświadomiłem znajomych, że powinni złożyć zamówienie na
    telefon w tepsie. Poprzednio dzwonili na Błękitną Linię, a tam im
    powiedzieli, że "nie ma warunków technicznych, więc nawet nie ma co
    składać wniosku". Gęsto zabudowane osiedle killku tysięcy domków,
    segmentów i bloków. A to nowo zbudowany dom na wolnej działce wśród
    całej reszty. Wystarczający powód, by tepsiarzom nie chciało się ruszyć
    dupy i podciągnąć kilkadziesiąt metrów drutu. Trzeba składać wniosek
    i już, a jak nie podłączą, to kazać płacić. Inaczej patafiany nigdy
    się za robotę nie wezmą. Szczerze mówiąc, nie wiem jaka jest szansa,
    że się wezmą po otrzymaniu wniosku, to trzeba sprawdzić w praktyce.

    > Założenia pomocnicze: nie, nie mieszka tam nikt z lokalnej tepsianej
    > wierchuszki,

    Koło mnie mieszkał sam pan prezes tego całego kramu. To znaczy mieszka
    dalej, ale nie jest już prezesem. Sieć kablowa w okolicy w opłakanym
    stanie, choć ma zaledwie kilkanaście lat. To po prostu taka firma.
    Jedno wielkie BMT.

    --
    Jarek