  • Data: 2004-02-14 22:37:58
    Temat: Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...
    Od: l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal) szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > To rzeczywiscie dziwne. Czemu nie puscisz tego wszystkiego uplinkiem,
    > i nie zlikwidujesz peeringow? Jesli tak bedzie taniej :-)

    Bo będzie wolniej i mniej niezawodnie, to chyba oczywiste? Przynajmniej
    dla/u mnie, ale ja jestem (w tym scenariuszu) mały-miś-ze-swoimi-zabawkami,
    a nie duży-miś-co-puszcza-przez-Niemcy-i-jakoś-to-będzie-a
    -jak-nie-będzie-
    -to-klienci-popłaczą-trudno ;>

    > Says who?

    O-to-to. To jest właściwe pytanie.

    > Kazdy jest kandydatem dla darmowego lub dowolnego innego peeringu
    > dla kazdego. Tylko to sie po prostu musi obu stronom oplacac.

    Więc jednak nie każdy, prawda? A jak wrócisz parę linijek wyżej,
    to nawet znajdziesz konkluzję, że trudno mi powiedzieć, gdzie
    leży granica ;>

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org