  • Data: 2002-10-31 08:57:25
    Temat: Re: TPSA NEO wlasny modem adsl ?
    Od: "Boo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cos mi sie kolacze ze z kabelkiem nie potrzebne bo mozna je zresetowac do
    > ustawien poczatkowych (czyli "" albo jakies inne defaultowe)
    >
    > Pozdrawiam.
    > --

    Qrcze ludzie skoro mowilismy ze ktos ma wlasny modemik
    tzn inny niz ten od tpsa to czemu mial by nie miec do niego passworda?
    jezeli chodzi o medemik lucenta ktore sie dostaje od tepsy to nie wiem nie
    probowalem nic zmienic
    ale podobno czesem jest tak ze jak sie zapomni to mozna sie skontaktowac z
    producentem
    podaje sie nr seryjny i ci generuja chaselko
    tylko po co sie wysliac
    mysle ze w kazdym jest to samo chaselko a co to za problem zapytac sie pana
    montera ktory sprzecik kofiguruje jak ono brzmi
    ?
    pozdrawiam