  • Data: 2002-11-04 14:27:46
    Temat: .Re: TPSA NEO wlasny modem adsl ?
    Od: "zyga" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podaje sie nr seryjny i ci generuja chaselko
    > tylko po co sie wysliac
    > mysle ze w kazdym jest to samo chaselko a co to za problem zapytac sie
    pana
    > montera ktory sprzecik kofiguruje jak ono brzmi
    > ?
    > pozdrawiam

    Witam,

    Moj modemik niestety nie mial haselka przez co od tygodnia jestem bez netu.
    Bawilem sie nim troche, a potem wrzucilem ustawienia default i save`nalem
    Od tego czasu mam blad 678 przy probie polaczenia...
    Barany spod 801102102 nie maja zielonego pojecia o konfigurowaniu modemu...
    Potrafia ci tylko powiedziec, zebys poczekal, albo wylaczyl na chwile
    zasilanie...
    A ja w chwili desperacji wylaczylem zasilanie podczas updatowania pamieci
    flash, po restarcie mialem milutki "emergency boot"... Z piana na ustach
    (wscieklosc na wlasna glupote) sciagnalaem u kolesia oprogramowanie do
    modemu, wrocilem do domu, zainstalowalem je na modemie i jestem w punkcie
    wyjscia... wszystko pieknie chodzi poza drobnym "678"
    To jest dziwne... Modem sie synchronizuje, a nie laczy... Hmm, pod komenda
    "status" w menu ADSL w modemie mam miedzy innymi blad "Seguel RA search
    (69)"
    Wyczytalem jeszcze o czym takim, jak Auto Tune-UP.. niestety ni jak nie moge
    tego uruchomic... W instrukcji jest napisane, ze powinno sie automatycznie
    uruchomic po wgraniu defaultowych ustawien....A tu dupa...
    Ech..