  • 421. Data: 2004-02-19 06:35:17
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Z Allegro nie ma już kłopotów.

    Nie ma bo przeszli do GTSa a gdyby nie przeszli to co ?

  • 422. Data: 2004-02-19 06:38:09
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Naprawdę liczysz na to, że ktoś, kto płaci 150 zł/m-c za Neostradę będzie
    > jeszcze dodatkowo łączył się modemem z różnymi numerami dostępowymi?

    Ja tylko podalem ci przyklad gdzie operatorzy OLEWAJA ssaczy tpnetu i takim
    przykladem jest wlasnie onet.
    I sadze ze takie akcje beda sie nasilac czyli dostawczy contentu razem z ISP
    beda robic uslugi pod siebie a nie pod neostradowcow.

    > Po portalach mieli internauci (według ówczesnych założeń) surfować
    > godzinami łącząc się z Internetem modemem.

    Zaloz mi neostrade w domu to pogadamy.

    > Ktoś ma ochotę powtórzyć "eksperyment"?
    > Kilka takich biznesplanów upadłych portali można pewnie odkupić od syndyka
    > za symboliczną złotówkę.

    jako onetkonekt nie bankrutuje ?

  • 423. Data: 2004-02-19 06:41:31
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel Dunczewski" <p...@h...org.-AntySpam-.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnc3817o.mkb.pduncz@zodiac.mimuw.edu.pl...
    > W wiadomości <c0v0uh$8aq$1@news.onet.pl>
    >
    > a tak z ciekawości, gdzie właściwie, poza pozostałym 10% neostradzistów,
    > siedzą użytkownicy stanowiący dla dostawców contentu istotną wartość?

    Sa to przedewszystkim firmowe lany polaczone ze swiatem.
    To one placa serwisowym prawniczym czy informmacyjnym za content.
    To pracownicy tych firm sa celem reklamodawcow bo
    a) maja wplyw co firma kupuje
    b) maja bardzo sprofilowany sposob korzystania z sieci przez co trafia sie
    do nich niemal idealnie.

  • 424. Data: 2004-02-19 07:25:26
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    > pewnie masz racje. ale siec mi dzialala dobrze od kilku lat, bank mi
    > dzialal dobrze od dwoch lat, nagle jednego dnia bank przestaje
    > dzialac i czytam, ze panowie operatorzy poszli na szabelki...

    Nie, no najlepiej zeby sie od razu poddali i zamkneli dzialalnosc...
    Lecza mnie ludzie z takim nastawieniem jak Ty.

    --
    OGONek~

  • 425. Data: 2004-02-19 08:16:52
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    Dzieki inzynierii ruchu i tresci dostawca conetntu jest w stanie
    sprowadzic ruch do AS5617 do <20% ruchu IP (liczac wartosci szczytowe, a
    za takie sie placi). Czesto ruch IP do dobrej kablowki jest wiekszy niz
    do calego Polpaka.

  • 426. Data: 2004-02-19 08:45:40
    Od: Pawel Dunczewski <p...@h...org.-AntySpam-.pl>

    W wiadomości <c11ljd$frt$1@news.onet.pl>
    ROBBO 2 pisze:
    > Użytkownik "Pawel Dunczewski" <p...@h...org.-AntySpam-.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnc3817o.mkb.pduncz@zodiac.mimuw.edu.pl...

    > Sa to przedewszystkim firmowe lany polaczone ze swiatem.

    m, rozumiem, że mnogo w .pl takich lanów podłączonych nie-przez-tpnet?

    --
    - Paweł Duńczewski * http://pd.un.cz * (+48 22) 5547715 * (+48) 693342694 -

  • 427. Data: 2004-02-19 08:52:04
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > m, rozumiem, że mnogo w .pl takich lanów podłączonych nie-przez-tpnet?

    Wiekszosc :))

  • 428. Data: 2004-02-19 09:12:38
    Od: Tomasz Jablonski <t...@s...no>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > I wszyscy będą zyli długo i szczęśliwie. Proponuje EOT.

    Bynajmniej, to nie jest EOT - odpowiedz na pytanie postawiona przez mlopaci jest
    wiecej niz niewygodna dla Plicha,
    poniewaz oznacza de facto koniec monopolu TelePsa w dziedzinie IP w Polsce.
    Nierozumiem tylko dlaczego dla niezaleznego
    operatora jakim jest E-Wro polityka prowadzona przez TPSA wydaje sie normalna. A
    odpowiedz na bardzo trafne i zasadnicze
    pytanie i tak padnie, ale wtedy i Czubowna i FT nie pomoze ...

    TomJab

  • 429. Data: 2004-02-19 09:26:55
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <c11um8$efg$1@sunflower.man.poznan.pl> Tomasz Jablonski napisał(a):
> [...]
    Nierozumiem tylko dlaczego dla niezaleznego
    > operatora jakim jest E-Wro polityka prowadzona przez TPSA wydaje sie normalna. A

    nie e-wro tylko moja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I wcale nie taka normalna.

    EOT

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 430. Data: 2004-02-19 09:39:32
    Od: Tomasz Jablonski <t...@s...no>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    Nierozumiem tylko dlaczego dla niezaleznego
    odpowiedz na bardzo trafne i zasadnicze

    > nie e-wro tylko moja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I wcale nie taka normalna.

    Ok, twoja. I nawet zgadzasz sie ze nie jest to normalne - jestesmy z toba :).

    To teraz tylko pozostaje poczekac na odpowiedz Plicha. Czekamy, czekamy...

    TomJab (i miliony uzytkownikow IP w Polsce tez).