  • Data: 2004-02-21 18:46:54
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-21 19:01,Użytkownik f...@i...pl napisał:

    > No to witamy pracownika TPSA.

    zapomnialem, pracownik tpsa jest beee ;))))

    Chcialem Ci jedynie uzmyslowic ze przecietny uzytkoenik internetu troche
    inaczej z niego korzysta niz Tobie sie wydaje. Widze jednak ze pewne
    fakty do Ciebie nie dotra.

    > Ty.

    Przeczytaj jeszcze raz od poczatku, z mojej strony EOT

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |