  • Data: 2004-02-21 21:53:00
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości
    news:90yigwkmpoz.dlg@vahanara.pl...
    <CIACH>
    > Równie prędko Auchan czy Carrefour będzie płacił dostawcom, że w
    łaskawości
    > swojej zechcieli wystawić towar na pólkach.
    <CIACH>

    IMHO zle porownanie
    sa firmy ktore nigdy nie zagoszcza na polkach hipermarketow - nawet gdyby
    hipermarkety placily fortune

    dla mnie jest oczywiste ze Neostrada jest bardzo dobrym produktem - i co
    najwazniejsze szeroko dostepnym
    ale forma wpolpracy z firma tp jest dla mnie nie do zaakceptowania

    wybobraz sobie ze np mam siec ktora docelowo zaopatruje w Internet powiedzmy
    10 000 end-userow
    ide do firmy CDP czy futuro i mowie, spoko chce miec peer'a z Wami, ale
    musicie mi zaplacic 1000zl/mbit poniewaz Wy macie content a ja mam klienta

    i nastepna kwestia - lacza tpsa to nie studnia bez dna - moze dojsc pewnego
    dnia do takiej sytuacji ze mimo calej tandety obslugi (czasem nawet
    okradania) klienta tpsa pozyska jeszcze kilkaset tysiecy neostradowiczow
    ktorzy odkryja p2p - osobiscie uwazam ze ich szkielet moze miec problemy z
    jego obsluzeniem - tym bardziej ze ten ruch poleci w sporej mierze z uplinki
    Ja osobiscie widzac taka propozycje wolalbym peerowac z kim sie da celem
    obnizenia ruchu na laczach platnych

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz