-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5ad1f3ed$0$31367$65785112@news.neostrada.pl>
<5ad6f4e1$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
<5ad76e74$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5ad76e74$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: TPMS jak...
Date: Thu, 19 Apr 2018 00:06:35 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19728
Lines: 22
Message-ID: <5ad7c19a$0$31363$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.49.241.192
X-Trace: 1524089242 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31363 80.49.241.192:54231
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629441
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
news:5ad76e74$0$31350$65785112@news.neostrada.pl...
> Chyba jednak "ustrojstwo" nie jest połączone z otoczeniem i sposób z
> butelką ma prawo zadziałać.
Fakt zintegrowania czujników z zaworem przemawia za moją wersją.
Oczywiście, może być tak, że w urządzeniu jest mała puszka "referecyjna"
(jak w niektórych manometrach), ale zmienna temperatura i związana z tym
rozszerzalnosć oraz wstrząsy wymagałyby jakiegoś mechanizmu korygującego
wskazania, co dość mocno utrudniałoby miniaturyzację i zwiększało
enegrochłonność. Chyba, że chodzi o wykrycie różnicy pomiędzy
poszczególnymi kołami, a nie wartości bezwzględnej.
Nie mam pojęcia jak działają takie czujniki, więc oczywiście mogę się
mylić, ale obstawiam, że najłatwiej porównać ciśnienie wewnątrz z tym na
zewnątrz, czyli poprzez zawór. Chyba, że są oparte o jakieś inne
zjawisko (np. zmianę przewodnictwa pod wpływem ciśnienia), ale nigdy o
takim nie słyszałem.
--
Yogi(n)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.18 06:11 Czarek
- 19.04.18 09:01 J.F.
- 19.04.18 20:56 Mateusz Bogusz
- 19.04.18 21:01 Tomasz Gorbaczuk
- 19.04.18 21:24 Mateusz Bogusz
- 19.04.18 21:37 Tomasz Gorbaczuk
- 19.04.18 22:11 Cavallino
- 20.04.18 07:49 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=