-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.
com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TPMS jak...
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <5ad1f3ed$0$31367$65785112@news.neostrada.pl>
<pat4nn$cdb$1@news.icm.edu.pl>
<nm5n5hcayuhl$.dl7wqxd8la1z.dlg@40tude.net>
<pat7c7$jge$1@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
<pb0hj3$dh3$2@news.icm.edu.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 16 Apr 2018 03:00:00 GMT
Lines: 21
NNTP-Posting-Host: 79.173.26.77
X-Trace: 1523847600 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1000 79.173.26.77:51065
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1880
X-Received-Body-CRC: 3886339744
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629154
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik kk k...@o...pl ...
>>>> Przy przednich oponach trzeba byc wyczulonym na sciaganie - juz
>>>> drobne swiadczy o spadku cisnienia.
>>>
>>> W którą stronę ściąga samochód z dwiema nienapompowanymi oponami z
>>> przodu ? :-)
>>>
>> Straszny pechoweic z ciebie, zeby złapać kapcie w dwóch oponach na
>> raz.
>>
> Nie ze mnie, z Ciebie.
>
To ma być jakas forma młodziezowej pyskówki?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.18 17:01 Pablo Eldiablo
- 16.04.18 19:38 kk
- 16.04.18 19:40 kk
- 16.04.18 20:59 Budzik
- 16.04.18 20:59 Budzik
- 18.04.18 09:33 Yogi\(n\)
- 18.04.18 18:11 Czarek
- 19.04.18 00:06 Yogi\(n\)
- 19.04.18 06:11 Czarek
- 19.04.18 09:01 J.F.
- 19.04.18 20:56 Mateusz Bogusz
- 19.04.18 21:01 Tomasz Gorbaczuk
- 19.04.18 21:24 Mateusz Bogusz
- 19.04.18 21:37 Tomasz Gorbaczuk
- 19.04.18 22:11 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=