  • 21. Data: 2009-01-12 08:04:15
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> writes:

    > ATSD, czy ktoś wie o co chodzi z tymi listami-widmami z Google Groups?
    > Listu przedpiścy znowu nie widzę na serwerze.

    Serwer neostrady jest zepsuty. Zgłoś do obsługi.

    MJ

  • 22. Data: 2009-01-12 17:30:13
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 12.01.2009, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wroted:

    > Serwer neostrady jest zepsuty. Zgłoś do obsługi.

    Ha. Czyli jednak to wina tepsy, Poncki ;)

    Dzięki,

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 23. Data: 2009-01-12 19:25:34
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Staniak wrote:

    > Ha. Czyli jednak to wina tepsy, Poncki ;)
    >
    > Dzięki,

    google nie udostępnia publicznie swój server news ?

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow

  • 24. Data: 2009-01-12 19:54:22
    Od: Naven <n...@e...edu.pl>

    Publicznie to poprzez http://groups.google.pl mozesz jedynie korzystac

  • 25. Data: 2009-01-12 19:58:34
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 12.01.2009, futszaK <f...@g...com> wroted:

    > google nie udostępnia publicznie swój server news ?

    Nic mi o tym nie wiadomo, poszukam. Ale widzę, że zrobili rzecz o wiele
    straszniejszą niż otwarcie czy zamknięcie jakiegoś głupiego serwera news -
    zminili faviconkę dla swoich usług. Setki milionów ludzi będą się jakby
    na nowo uczyły oddychać.

    GS