  • Data: 2009-01-07 22:47:59
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> writes:

    > Fajnie, ale sądząc po przedstawianych przez Jacka wykresach efekt jest
    > jednak widoczny. A z tym przechodzeniem na inne mechanizmy może być jak
    > z implementacją 450 w maszynkach do spamu. Teoretycznie, cóż prostszego.
    > Praktycznie, do tej pory wystarczy greylisting żeby odsiać całkiem sporo
    > spamu (jak znajdę czas, zrobię jakieś statystyki).

    Oczywiscie ze tak. Efekt jest widoczny, przynajmniej na poczatku,
    i przynajmniej na poczatku odsiewa to calkiem sporo spamu.

    Tyle ze widzimy rozne rzeczy: ja widze to, ze z TPSA wychodzi duzo
    spamu, a oni zamiast zrobic z tym porzadek raz a dobrze (co wcale nie
    jest trudne), walcza z tematami zastepczymi.
    No pewnie, bedzie jakis postep w rankingach, i pewnie ktos tam
    dostanie premie itd.

    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tak zrozumiałem kilka wypowiedzi z wątku: ft wręcz zachęca, trudność
    > wynika po części z przyczyn pozatechnicznych (większość klientów używa
    > serwerów SMTP innych niż serwery operatora), sprawa jest rozważana.

    > Sam w sobie jakąś skuteczność posiada, no i dotyczy nie tylko ruchu
    ^^^^^
    > SMTP.

    Trudno sie z tym nie zgodzic :-)
    --