  • Data: 2009-01-07 22:53:36
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule Krzysztof Halasa napisał(a):

    > No i co, to jest dowod na kare? A jak sie uwali z jakiegos powodu
    > polaczenie TCP i nadawca powtorzy po godzinie, to tez jest kara?

    Połączenie jednak nie zdycha z *każdym* mailem. Zwłaszcza, że jesteśmy
    z jednym z wymienionych portali speerowani, a i tak nie chcą nas
    wywhitelistować ;)

    Ja tylko piję do tego, że napisałeś, iż ofiar greylistingu nie ma, a to po
    prostu nie prawda. Jest i to sporo, a co gorsza zupełnie nieświadomych.

    > Nie twierdze ze userzy nie maja roznych dziwnych teorii przeciez.

    No sęk w tym właśnie, że mają, a ja osobiście lubię tłumaczyć się z rzeczy
    na które mam wpływ, a nie z zupełnie ode mnie niezależnych.

    W związku z tym greylisting stosuję tylko tam gdzie o opóźnieniach
    w dostarczaniu poczty będą wiedzieć i świadomie wyrażą na to zgodę
    użytkownicy w zamian za dużo mniej spamu.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland