  • Data: 2009-01-06 10:03:51
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-06 08:48, Marcin Kulas wrote:

    > Przepraszam, ale coś mi tu nie gra. Na niusach piszesz pięknie,
    > ale IRL sprawa wyglądała inaczej. Byłem chętny się dołączyć jakieś
    > 2 lata temu do projektu. Rozumiem, że miałeś w życiu prywatnym wielkie
    > zmiany, więc czekałem cierpliwie pół roku, ale po kilku (dwóch, góra
    > trzech) próbach odświeżenia tematu się poddałem. Zrozumiałbym, gdybyś
    > mi napisał, że nie spełniam wymagań, ale nie dostałem odpowiedzi.

    Nie wiem jak to możliwe (przeoczenie?) ale od tych dwóch lat trochę
    już ludzi dołączyło do projektu (90+). Nie będę zasłaniał się żadnymi
    'sprawami prywatnymi' - faktycznie gdzieś po drodze zespół
    zainteresowany projektem skurczył się dramatycznie, a oprócz tego
    projektu robie jeszcze trochę innych rzeczy i dyskutujemy teraz z
    paroma osobami jak go udrożnić, ale ostatnio trochę znowu ruszyłem z
    miejsca dzięki pomocy - i myślę, że jednak się skaluje.

    Trochę więcej opowiem na najbliższym PLNOGu przed panelem.

    > Nie żebym się żalił, po prostu chciałbym się dowiedzieć co spowodowało,
    > że dostałem tarpita.

    Właśnie przejrzałem archiwum maili - 3'ego stycznia odezwałem się do
    Ciebie. Twój mail mi najwyraźniej umknął i odnalazłem go teraz - za co
    serdecznie przepraszam. Niestety zgłoszeń momentami jest bardzo dużo
    i nie jestem w stanie ich jednocześnie dorzucać do bazy a następnie
    weryfikować, że sesje zostały poprawnie podniesione - wszystko wymaga
    czasu a w bardzo wielu przypadkach dosyć dużego zaangażowania w
    telefoniczną pomoc w konfiguracji i troubleshootingu.

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net