eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
  • Data: 2004-01-27 11:51:29
    Temat: Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
    Od: radi <r...@s...wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK wrote:

    > a kto bronił PozMan-owi podłaczać klientów końcowych pare lat wstecz,
    > kiedy to TPSA jedyne co miała do zaoferowania to dial-UP ???

    -problem nie dotyczy tylko PozManu, i tak tez sformulowalem wypowiedz;
    - czy to co napisales oznacza, ze kazdy operator aby zapewnic dostep do
    wlasnej sieci na wlasciwym poziomie, ma budowac wlasna siec dostepowa
    i przylaczac do niej wszystkich chetnych? bo chyba tylko tak to mozna
    zrozumiec, i nie jest to w sposob oczywisty zadne rozwiazanie problemu.
    chyba na czyms innym mial polegac Internet, no ale moze sie myle.

    > lwia część zasobów to znajduje sie w sieci p2p a więc znowu
    > nerrwostrada się kłania....

    to raczej punkt widzenia kogos kto siedzi wylacznie z nosem w 'wymianie'
    ;)
    a gdzie masz taki content jak banki, portale, hosting i kolokacje?
    tez na neostradach?

    > fantasta, wyjście z sieci TPSA za granice jest całkiem znośne, wczoraj
    > online instalowałem freeBSD bezpośrednio z ftp2.freebsd.org

    zagranicy nie negowalem, wiec nie wiem skad tu jakakolwiek fantastyka.
    nie o niej byla mowa, tylko o naszym nieszczesnym podworku /a raczej
    podworkach sasiadujacych, z ciasnym przejsciem miedzy nimi/.

    --

    Usenet, Luke!