eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza) › Re: TP SA zmniejszyła dostępno?ć do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
  • Data: 2004-01-27 20:48:24
    Temat: Re: TP SA zmniejszyła dostępno?ć do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
    Od: futszaK <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Jan 2004 21:18:44 +0100, "Jaroslaw Druzbinski"
    <comnet@[nospam.]cn.net.pl> wrote:

    >robią takie zagrywki, że wszystkiego można się po nich spodziewać. Jedyne co
    >pozostaje to wyjść na barykady

    może lepiej zamiast wchodzić na barykady by się ktoś wziął za
    podłaczanie userów ???

    ja od 2 miesięcy czekam na jakąś odpowiedź ze strony TPSA w sprawie
    InternetDSL bo mi się sieć osiedlowa dławi, chętnie bym se zmienił
    dostawce tylko nie za bardzo jest na kogo

    TPSA jest niedobra ale przynajmiej jakieś SDI podłaczyła (po prawie
    roku bojów), ale innych nie ma wcale, jedyne co robią to potrafią
    drzeć ryje i wchodzić na barykady zamiast zakasać rękawy i wiąć się do
    roboty

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!