  • 1. Data: 2002-05-14 22:31:21
    Temat: TP SA zaoferuje bezprzewodowy dostęp do Internetu (by PAP)
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?_WID=264497

    januszek

  • 2. Data: 2002-05-14 23:35:01
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <5...@4...com> januszek napisał(a):
    > http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?_WID=264497

    Eeeeeeeeee, myślałem, że jakieś radio, a tutaj tylko downlink z talerza...
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-05-15 02:56:43
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .
    > Eeeeeeeeee, myślałem, że jakieś radio, a tutaj tylko downlink z talerza...

    Radio IPartners zaczyna oferowac ale ceny raczej nie dla klienta
    indywidualnego.

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 4. Data: 2002-05-15 06:05:34
    Od: "Jarp90" <j...@p...onet.pl>

    Hi !

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    > Eeeeeeeeee, myślałem, że jakieś radio, a tutaj tylko downlink z talerza...

    No własnie - dlaczego nie napisali, jak będzie realizowana transmisja
    zwrotna....
    SDI ?? neostrada ??

    jarp90

  • 5. Data: 2002-05-15 13:33:18
    Od: "Tommy" <t...@i...pl>

    Ale małe sieci może się tym zainteresują............
    newsy są tu:
    http://dziennik.pap.com.pl/internet/20020514175854.h
    tml

    br
    Tommy

  • 6. Data: 2002-05-15 13:33:25
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <abss10$br9$1@news.tpi.pl> Jarp90 napisał(a):

    > No własnie - dlaczego nie napisali, jak będzie realizowana transmisja
    > zwrotna....
    > SDI ?? neostrada ??

    To proste - żeby nie straszyć. ;)

  • 7. Data: 2002-05-15 13:33:29
    Od: "Red" <a...@p...onet.pl>

    > No własnie - dlaczego nie napisali, jak będzie realizowana transmisja
    > zwrotna....
    > SDI ?? neostrada ??

    A ja mysle ze to bedzie cos na wzor EON, SATNODE czy Sadspeed
    download z satelity a upload kanalem zwrotnym (SDI, modem itd)
    Mialem okazje testowac kilka takich uslug i wszystkie dzialaja fatalnie.
    Moze to dlatego ze serwery tych uslugodawcow sa gdzies poza granicami
    Polski.
    Moze jesli uslugodawca bedzie mial "dobre" lacza z kanalem zwrotnym
    nie bedzie opoznien i transfer bylby w miare dobry.
    Ale jak znam zycie tpsa wprowadzi albo kosmiczne ceny bo dla nich to
    super nowosc albo jakies limity albo uruchomi ta usluge na jednej platformie
    systemowej zwanej windows.
    Obym sie mylil
    Red

  • 8. Data: 2002-05-15 13:33:31
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    "Jarp90" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Hi !

    > No własnie - dlaczego nie napisali, jak będzie realizowana transmisja
    > zwrotna....
    > SDI ?? neostrada ??

    bo pewnie sami tego jeszcze nie wiedza
    dla mnie to jest chwyt reklamowo-marketingowy

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

  • 9. Data: 2002-05-15 17:07:32
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Jarp90" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No własnie - dlaczego nie napisali, jak będzie realizowana transmisja
    > zwrotna....
    > SDI ?? neostrada ??

    Nie napisali? A to:

    "...Bezprzewodowy dostęp do światowych zasobów internetowych ma być
    realizowany przez połączenie możliwości stacjonarnego komórkowego urządzenia
    abonenckiego z szerokopasmową platformą satelitarną..."

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 10. Data: 2002-05-16 15:44:26
    Od: Zeus <m...@w...pl>

    "Xon" <t...@s...polbox.pl> wrote in news:abu455$l20$1@news.polbox.pl:

> [...]
    > realizowany przez połączenie możliwości stacjonarnego komórkowego
    > urządzenia abonenckiego z szerokopasmową platformą satelitarną..."

    Co oznacza ni mniej ni wiecej tylko chec wykorzystania praktycznie pustego
    pasma 450 MHz ... tak, tak - analogowa siec Centertela posluzy za uplink,
    przepustowosc takiego kanalu bedzie porazac swoja wielkoscia ;)

    Cytat ze strony Ericssona: Users can send and receive e-mail and fax and
    access to the Internet, directly from NMT mobile phones since Ericsson NMT
    systems are capable of supporting data rates up to 19.2 kbit/s.

    I ktos kiedys na dial-upa narzekal ;)

    Zeus