  • 1. Data: 2002-05-11 14:36:53
    Temat: Lublin - stałe
    Od: "Krzysztof J. Czarnocki" <C...@i...pl>

    Pozdrawiam,
    czy jest Ktoś na grupie z Lublina ( najchętniej Czechów)
    i może mi coś doradzić (jak w temacie)
    Tylko w miarę możliwości bez brawury cenowej.
    Z góry dzięki

    K.J. Cz

  • 2. Data: 2002-05-11 17:38:24
    Temat: Re: Lublin - stałe
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    Krzysztof J. Czarnocki wrote:

    > Pozdrawiam,
    > czy jest Ktoś na grupie z Lublina ( najchętniej Czechów)
    > i może mi coś doradzić (jak w temacie)
    > Tylko w miarę możliwości bez brawury cenowej.
    > Z góry dzięki
    hmm a gdzie konkretniej na czechowie ? ;]

    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net

  • 3. Data: 2002-05-11 19:24:47
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Wprawdzie mieszkam niedaleko OLIMPu, ale mogę polecić Reset Net. Wiele osób
    twierdzi, że jest do bani, ale ja uważam inaczej. Musiz tylko zorganizować
    parę osób w bloku i już. Cennik znajdziesz na www.reset.net.pl .

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2002-05-11 22:46:40
    Temat: Re: Lublin - sta?e
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > osób twierdzi, że jest do bani, ale ja uważam inaczej. Musiz tylko
    > zorganizować parę osób w bloku i już. Cennik znajdziesz na

    czechow ma ta mila zalete ze malo jest na nim miejsc gdzie by nie bylo
    jakiejs sieci osiedlowej.. wiec warto sie najpierw upewnic bo moze masz
    siec pod nosem a nawet o tym nie wiesz ;]
    tak wiec ponowie pytanie.. a gdzie konkretnie ?
    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net

  • 5. Data: 2002-05-12 16:06:25
    Od: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Sat, 11 May 2002, Pawel Szember wrote:

> [...]
    > siec pod nosem a nawet o tym nie wiesz ;]
    > tak wiec ponowie pytanie.. a gdzie konkretnie ?

    pl.regionalne.lublin powita wątek z ochotą.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 6. Data: 2002-05-14 22:31:06
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

    > pl.regionalne.lublin powita wątek z ochotą.

    a tam to juz bylo klepane n - razy radze poczytac archiwum