  • 1. Data: 2011-10-13 10:30:54
    Temat: TNK SD a problem z TVN24
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    wczoraj rozmawialem ze swoim ojcem i powiedzial, ze drugi dzien z
    rzedu nie ma TVN24. Pozostale kanaly z TNK maja sie dobrze.

    Pojawia sie komunikat "brak dostepu"... Mial pokombinowac: wylaczyc z
    pradu, wyciagnac karte sim....i ew. przeskanowac ponownie lub
    przywrocic nawet ustawienia fabryczne (Technisat TNK). Jeszcze nie
    wiem, jaki byl efekt tych dzialan. Ale chcialem sie zapytac, czy komus
    teraz (wczoraj/dzis) wystepuje ten problem?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-10-13 11:00:00
    Temat: Re: TNK SD a problem z TVN24
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 13 Oct 2011 12:30:54 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >wczoraj rozmawialem ze swoim tatai powiedzial, ze drugi dzien z
    >rzedu nie ma TVN24. Pozostale kanaly z TNK maja sie dobrze.

    ....inne programy z pakietu platnych TNK nie maja sie dobrze, czyli
    brak.

    Tata dzwonil do BOK i co sie okazalo....wylaczyli bo skonczyly sie
    srodki!!!

    Aby dojsc do senda sprawy to tak: w 02.2010 roku zostala oplacona
    karta na 24 miesiece - 240 zl z gory......W tym roku w 04.2011 byla
    podwyzka .....i pieniedzy starczylo do 10.2011 a powinno byc do
    02.2012. Wg warunkow uiszczenie oplaty to umowa a umowa to 24 miesiace
    ze stala stawka.

    Dziady w TNK od 04.2011 naliczali sobie wyzsza stawke, majac w dupie
    umowe i wylaczyli.

    Co wy na to????

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-10-13 15:21:44
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dziady w TNK od 04.2011 naliczali sobie wyzsza stawke,
    > majac w dupie
    > umowe i wylaczyli.
    >
    > Co wy na to????

    Zlóz doniesienie do UKE i do UOKiK. Oczywiscie poparte
    dowodamy wplat i dokladna data rozmowy z BOK. Musza nagrywac
    rozmowy m.in. wlasnie dlatego, zeby rozstrzygac ewentualne
    spory.

  • 4. Data: 2011-11-18 16:54:19
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-10-2011 o 13:00 napisał na pl.rec.telewizja:

> [...]
    > ze stala stawka.
    >
    > Dziady w TNK od 04.2011 naliczali sobie wyzsza stawke, majac w dupie

    A jaka podwyżka była w kwietniu tego roku? Aktualny cennik TNK SD to
    240 zł na 2 lata. Podwyżka była w kwietniu 2010r.
    http://bjcad.vaax.pl/index.php?id=p_doadowanie_tnk_s
    http://satelitarne.tv/news.php?readmore=3666
    Jak więc mogli naliczyć większą stawkę?
    Czy coś się Tobie nie poplątało?