  • Data: 2010-11-01 18:08:35
    Temat: Re: TNK HD i PVR - juz dziala?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cce977f$1@news.home.net.pl...
> [...]
    html

    > ma, ale dvb-s tylko jedna,

    To widzę, pytanie czy jest już zapowiadana wersja z drugą.
    Zresztą - dwie głowice, z tym że tylko jedna dvb-s2 wystarczają w
    zupełności.
    Tak mam na htpc.

    > czyli warto poszukać ;-)

    Ano.
    2000 to gra nie warta świeczki, ale o te 30% mniej, to już się można
    zastanowić, bo wychodzi taniej niż htpc.
    Ale drożej niż sprzęt N czy Cyfry, więc jak ktoś nie musi łączyć TnK HD z
    czymś innym, to nadal wybór bez sensu.